رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
  • کد خبر : ۱۰۷۷۵۵
  • چاپ خبر : خانواده یک هنرمند منشأ شکل گیری جریان تفکرات هنری هستند / استقبال خوب شهروندان بافقی از نمایشگاه نقاشی گروهی” رویش” در گالری هنرهای زیبا
مسئول گالری هنرهای زیبا:

خانواده یک هنرمند منشأ شکل گیری جریان تفکرات هنری هستند / استقبال خوب شهروندان بافقی از نمایشگاه نقاشی گروهی” رویش” در گالری هنرهای زیبا

حمیدرضا یاراحمدی با اشاره به استقبال خوب هنردوستان و شهروندان از نمایشگاه نقاشی رویش اظهار کرد: در هر رشته هنری باید خانواده هنرجو را محترم بشماریم، چرا که آنان پشتوانه هنرجو هستند و بینش جدید خانواده ها این امکان را فراهم نمود که جریان تفکرات هنری شکل بگیرد. به گزارش آفتاب بافق؛ حمید رضا یاراحمدی […]

حمیدرضا یاراحمدی با اشاره به استقبال خوب هنردوستان و شهروندان از نمایشگاه نقاشی رویش اظهار کرد: در هر رشته هنری باید خانواده هنرجو را محترم بشماریم، چرا که آنان پشتوانه هنرجو هستند و بینش جدید خانواده ها این امکان را فراهم نمود که جریان تفکرات هنری شکل بگیرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ حمید رضا یاراحمدی مسئول گالری هنرهای زیبا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آفتاب با بیان اینکه رشته نقاشی را از هنرستان آغاز نمودم و همزمان با تحصیل به پیشنهاد رئیس وقت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق در سال 76 تدریس را در این مجموعه آغاز کردم،گفت: در دوران دانشگاه، پس از قبولی در رشته انیمیشن حدود 5 سال در صدا و سیما به عنوان اولین گروه انیمیشن فعالیت کردم و بعد از آن به ادامه تحصیل و اخذ مدرک کارشناسی پرداختم.

وی پیرامون حضور خود در شهرستان بافق و تاسیس نگارخانه بیان کرد: پس از مدتی مجدد به بافق برگشتم و نگارخانه را تاسیس نمودم که دریافت مجوز آن 8 ماه موفق به طول انجامید.

یاراحمدی ادامه داد: در حاشیه نگارخانه بخشی را برای آموزش به منظور استعدادیابی و پرورش گروهی پایه گذاری کردم و این امر در راستای نگاه بهتر هنرجویان نسبت به هنرهایی که ارائه می شود،انجام گرفت.

وی با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه نقاشی در بافق پس از 3 سال فعالیت نگارخانه بیان کرد: متاسفانه شیوع کرونا سبب تعطیلی این مجموعه شد اما توانستیم از این شرایط سخت عبور کنیم و کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

مسئول گالری هنرهای زیبا از استقبال خوب هنردوستان و شهروندان از این نمایشگاه خبر داد و افزود:خوشبختانه این امر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گرفت و تجمع زیادی در یک زمان نداشتیم و در طول 4 ساعت بازدید نمایشگاه حداکثر 25 نفر از آثار بازدید می کردند اما این امر مستمر بود.

 وی تعداد آثار در این نمایشگاه را 54 اثر از 22 هنرجو عنوان کرد و گفت: عمده تابلوها با تکنیک رنگ روغن و با سبک رئالیسم یا واقع گرایی می باشد..

یاراحمدی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در هر رشته هنری باید خانواده هنرجو را محترم بشماریم،اظهار کرد: چرا که آنان پشتوانه هنرجو هستند و بینش جدید خانواده ها این امکان را فراهم نمود که جریان تفکرات هنری شکل بگیرد.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “خانواده یک هنرمند منشأ شکل گیری جریان تفکرات هنری هستند / استقبال خوب شهروندان بافقی از نمایشگاه نقاشی گروهی” رویش” در گالری هنرهای زیبا”

  • حمیدرضایاراحمدی says:

    سلام محمود آقا عزیز دل، بسیار خشنود و خرسندم که دوستانی هنرمند، دلسوز، مهربان و بامعرفتی مثل شما دارم، خدا رو شاکرم، خستگی این مدت رو از تن من و دوستان هنرجو بیرون کردین، خدا سلامتی و بهروزی بهتون عنایت کنه، همرفیق: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده