رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
  • کد خبر : ۱۰۷۷۸۷
  • چاپ خبر : خداقوت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)

خداقوت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بااهداء شاخه گل از رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق تجلیل کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) […]

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بااهداء شاخه گل از رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق تجلیل کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با رئیس این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

فخری ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه کمک و یاری به نیازمندان گفت: یکی از برترین تعالیم دین مبین اسلام، احسان و نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان است و این توفیقی است از جانب خداوند متعال که تنها نصیب بندگان مؤمن و برگزیده او می شود.

خدمت به محرومان و نیازمندان، یکی از شیرین ترین و پسندیده ترین عبادت ها و سنت پیامبر اکرم و ائمه اطهار(ع ) است.

تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد. این نهاد به لطف خدا توانسته است بسیاری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهد و چهره فقر را در کشور، کمرنگ سازد.

وی شرکت سنگ آهن را یار و مددرسان این مجموعه دانست و اظهار داشت، مدیر عامل نیز سعی برآن داشته که بتواند قدمی برای کمیته امداد امام خمینی(ره )بردارد.

در ادامه ابوالقاسم طلایی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)  نیز از تعامل و همکاری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق، پرسنل و روابط عمومی  این شرکت قدردانی کرد.

وی گفت: در 26 سال خدمت بنده در مجموعه کمیته امداد امسال تنها سالی بود که در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امام جمعه و مدیر روابط عمومی سنگ آهن با حضور در کمیته امداد با تبریک این روز باعث دلگرمی کارکنان و مددکاران کمیته امدادامام خمینی(ره) بافق شده اند.

گفتنی است: به رسم یادبود با اهدا شاخه گل توسط مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق از رئیس و کارکنان این اداره تقدیر بعمل آمد.

مرکز اطلاع رسانی شرکت؛

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده