رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر : ۱۰۷۹۷
  • چاپ خبر : درمانگاه سیدالشهداء (ع) ناحیه مقاومت بسیج بافق افتتاح شد

درمانگاه سیدالشهداء (ع) ناحیه مقاومت بسیج بافق افتتاح شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و جمعي از خانواده معظم شاهد و مسئولان اين شهرستان درمانگاه حضرت سيد الشهدا(ع) افتتاح شد.  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشيه اين مراسم گفت : زمین این درمانگاه به مساحت 247 متر مربع […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و جمعي از خانواده معظم شاهد و مسئولان اين شهرستان درمانگاه حضرت سيد الشهدا(ع) افتتاح شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشيه اين مراسم گفت : زمین این درمانگاه به مساحت 247 متر مربع و ساختمان آن با زيربنايي بيش از 740 متر مربع است که از طرف پدر شهید برزگری اهداء شده است .

سرهنگ رضا جمالی افزود : این درمانگاه در سه طبقه احداث شده که برای ساخت آن بیش از 400 میلیون تومان از محل اعتبارات فرمانداري شهرستان،شركت سنگ آهن مركزي و کمک های خيري ومردمی هزینه شده است .

وی گفت :درمانگاه سيدالشهدا ناحيه مقاومت بسيج بافق داراي بخش هاي مختلفي از جمله پزشك عمومي، چشم پزشكي ، دندان پزشكي،كودكان ، زنان و زايمان مي باشد.

جمالي افزود:هم اكنون در این درمانگاه به طور شبانه روزی خدمات درمانی شامل پزشک عمومی ، تزریقات و پانسمان و دندانپزشکی به شهروندان بافقی ارائه می شود.

IMG_7928 IMG_7931 IMG_7938 IMG_7952

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده