رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر : ۱۰۸۰۴
  • چاپ خبر : تجلیل از رانندگان نمونه درون شهري بافق

تجلیل از رانندگان نمونه درون شهري بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور فرماندار بافق ، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از مسئولان محلي از 13 نفر از رانندگان نمونه شهرستان بافق تجليل شد. فرماندار بافق در اين مراسم با گراميداشت هفته نيروي انتظامي از همه رانندگان قانون‌مدار و نمونه كه به عنوان الگو در شهرستان مشغول به […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور فرماندار بافق ، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از مسئولان محلي از 13 نفر از رانندگان نمونه شهرستان بافق تجليل شد.

فرماندار بافق در اين مراسم با گراميداشت هفته نيروي انتظامي از همه رانندگان قانون‌مدار و نمونه كه به عنوان الگو در شهرستان مشغول به فعاليت هستند قدرداني نمود.

سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه گفت: رانندگان نمونه در بخش هاي مختلف بايد به عنوان الگو براي سايرين باشند و با فرهنگ سازي رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را در بين عموم گسترش دهند.

وي در پايان بر ضرورت رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي مسئولان و كارمندان ادارات و نهاد هاي شهرستان تاكيد كرد.

گفتني است در پايان اين مراسم از 13 نفر از رانندگان نمونه شهرستان كه داراي عملكرد مناسب در زمينه رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي ،عدم دريافت جريمه و رضايت مسافرين بودند با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شد.

photo_2015-10-04_14-19-37 photo_2015-10-04_14-19-43 photo_2015-10-04_14-19-40

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده