رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر : ۱۰۸۴۱
  • چاپ خبر : پیام تسلیت مدیر عامل شرکت سنگ آهن به مناسبت عروج “استاد حسن دانش “

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت سنگ آهن به مناسبت عروج “استاد حسن دانش “

به گزارش آفتاب بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی،محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن با صدور پیامی عروج “حاج حسن دانش” نخبه قرآنی یزد را در حادثه منا تسلیت گفت. وی در این پیام آورده است. انالله وانا الیه راجعون مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی،محمد جواد عسکری مدیر عامل شرکت سنگ آهن با صدور پیامی عروج “حاج حسن دانش” نخبه قرآنی یزد را در حادثه منا تسلیت گفت. وی در این پیام آورده است.
انالله وانا الیه راجعون
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و با دلی آکنده از حزن و اندوه که درد این فاجعه قلب هرانسان آزاده ای را محزون می سازد ، خبر درگذشت نخبگان آسمان قرائت جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را شنیدیم و سایه غم بر دلهایمان نشست . یاد عزیزان خوش‌صدا و خادم واقعی کتاب الله بر تارک تاریخ نقش جاویدانی خواهد داشت. قاریان بزرگواری که تلاوتشان بارها و بارها گوش‌نواز مستمعین مجالس و محافل قرآنی خود بودند. ایمان راسخ این بندگان الهی، موجب گلچین شدنشان شد. لکن دست تقدیر با فاجعه خونین و دلخراش منا نعمت بهره‌مندی از دریــای معــارف آنــان را از مــا سلب نمــود واستــان دارالعبـاده یـزد محـزون درگـذشت قـاری بیـن المـلـل خـود، زنده یاد حاج حسن دانش شد . برخود فرض و واجب می دانم تا ضمن آرزوی علو درجات برای همه جانباختگان حادثه منا ، درگذشت قاری خوب و بااخلاق استانمان را که مردم ولایی شهرستان بافق نیز در مجالس مختلف قرآنی از نوای دلنشینش بهره ها برده اند را به محضر حضرت ولیعصر(عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده و بستگان آن عزیز و مردم مؤمن و ولایی استان یزد تسلیت عرض نمایم .
والعاقبه للمتقین
محمدجواد عسکری
مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده