رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
  • کد خبر : ۱۰۸۴۵
  • چاپ خبر : بازدید سرزده مدیر عامل سنگ آهن مرکزی از برکه و آبشار پارک آهنشهر

بازدید سرزده مدیر عامل سنگ آهن مرکزی از برکه و آبشار پارک آهنشهر

به گزارش آفتاب بافق به نقل ازمرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، ظهر روز یکشنیه دوازدهم مهرماه، محمدجواد عسکری به صورت سرزده از روند احداث برکه و آبشار جدید الاحداث پارک آهنشهر بازدید نمود. مدیر عامل شرکت در سخنانی کوتاه در خصوص هدف ساخت چنین مکانی، بیان کرد: از آنجائیکه فلکه روبروی قارچ شبها […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل ازمرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، ظهر روز یکشنیه دوازدهم مهرماه، محمدجواد عسکری به صورت سرزده از روند احداث برکه و آبشار جدید الاحداث پارک آهنشهر بازدید نمود.
مدیر عامل شرکت در سخنانی کوتاه در خصوص هدف ساخت چنین مکانی، بیان کرد: از آنجائیکه فلکه روبروی قارچ شبها بیشترین جمعیت را برای استراحت و تفریح دارد و یک مکان حادثه خیز می باشد؛ برای آسایش و رفاه همشهریان و پرسنل زحمتکش شرکت، تصمیم گرفتیم که با احداث برکه و آبشار، مکانی شاد و مفرح برای همشهریان ایجاد کنیم تا مردم بدون دغدغه خاطر از ورودی قارچ وارد پارک آبشار و برکه شده و از این مکان مفرح و زیبا استفاده کنند.
وی حضور در مکان های تفریحی را باعث شادابی و جلوگیری از مشکلات خانوادگی دانست و گفت: پرسنل شرکت و دیگر کارکنان محترم چند ساعتی که در این مکان به تفریح و استراحت بپردازند روز بعد با روحیه ای شاداب در محل کار خود حاضر خواهند شد و این شادابی باعث کم شدن حوادث حین کار می گردد.
سرپرست شهرک آهنشهر نیز در این بازدید گفت: مجموعه تفریحی برکه و آبشار پارک آهنشهر بنا به دستور مدیریت شرکت در جهت فراهم نمودن محیطی دلنشین و تفریحی برای رفاه حال مردم عزیز شهرمان طراحی و اجراء شد که در حال حاضر 75 درصد کار آن انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تا دو ماه آینده بطور کامل راه اندازی خواهد شد.
علی محمد رنجبر ادامه داد: این مجموعه در زمینی به مساحت 6950 متر مربع در انتهای پارک آهنشهر در ورودی قارچ ساخته شده که ظرفیت 408 نفر را دارد. دارای آبشار دو طرفه به ارتفاع 20/6 و دو برکه به مساحت 534 متر مربع می باشد و فضای بسیار زیبا جهت گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده می باشد.
وی افزود: این برکه، زمین بازی کودکان و مسیر پیاده روی دلنشین در کنار آب و فضای سبز زیبایی نیز دارد. همچنین سیستم نور پردازی آن به نحوی طراحی شده که نور از کف و ارتفاع پایین باشد تا محیطی آرام با نور ملایم فراهم شود.
رنجبر راجع به اقدام برای صرفه جویی در مصرف آب خاطرنشان کرد: تمام سیستم آب برکه ها و آبشار بصورت بسته می باشد تا حداقل مصرف آب را داشته باشیم.
وی در پایان از زحمات کلیه پرسنل مجموعه سرپرستی و فضای سبز که با همدلی و وفاق درراستای پیشبرد اهداف شرکت گام بر می دارند تشکر کرد و اذعان داشت: اگر در بین همکاران این نشاط و روحیه کار گروهی نبود هرگز نمی توانستیم شاهد چنین کارهای خوبی در مجموعه باشیم.

DO3P6051DO3P6066

DO3P6071

برکه و آبشار پارک آهنشهر

DO3P6060

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده