رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
  • کد خبر : ۱۰۸۹۴
  • چاپ خبر : فرهيختگان و نخبگان بافقي چراغ راه توسعه شهرستان هستند

فرهيختگان و نخبگان بافقي چراغ راه توسعه شهرستان هستند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در نخستين آيين تجليل از مفاخر و مشاهير شهرستان بافق دكتر محمد علي برخورداي بافقي و دكتر سيد محمود صدر بافقي كه در دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان بافق برگزار شد ، حضور در اين محفل را مايه افتخار خود دانست […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در نخستين آيين تجليل از مفاخر و مشاهير شهرستان بافق دكتر محمد علي برخورداي بافقي و دكتر سيد محمود صدر بافقي كه در دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان بافق برگزار شد ، حضور در اين محفل را مايه افتخار خود دانست و گفت : اين مراسم به منظور پاسداشت از دو فرهيخته بافقي است كه هر كدام سرمايه اي براي تاريخ و فرهنگ شهرستان ، استان و كشور محسوب مي شوند.

محمد علي طالبي افزود : بزرگواراني چون دكتر محمد علي برخورداي بافقي و دكتر سيد محمود صدر بافقي نيازي به تكريم و تجليل ندارند بلكه ما نيازمند حضور در چنين نشست هايي به منظور تكريم از ايشان هستيم.

وي هدف از برگزاري چنين همايشي را شناسایی قابلیت های فرهنگ و تاریخي يك جامعه دانست و خاطر نشان كرد : هدف از برگزاري اين مراسم شناخت فرهنگ و تاريخي كه توانسته چنين فرزندان ارزشمندي را تربيت كرده و تحويل جامعه بدهد آن هم به منظور شناختن راه خود براي توسعه و پيشرفت هر چه بهتر شهرستان.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد از فرهيختگان و نخبگان علمي  بافقي به عنوان چراغ راه توسعه شهرستان ياد كرد و افزود : با اتکا به نیروی انسانی قابل و ارزشمند می توان راه توسعه شهرستان را شناخت و طي كرد.

طالبي گفت : بايد پاسداشت فکر و اندیشه ای که می تواند در رشد مردم موثر باشد را آموخت و در کنار هم و با اتکا به این عزیزان راه جدید توسعه را پیدا كنيم.

محمد علي طالبي خواستار تقويت روحیه تکریم و بزرگداشت از فرهیختگان شد و تصريح كرد: تمام پیشرفت هاي كه محقق شده است نتيجه برگزاری چنین همایش هایی است كه باعث شده چهره ها و افتخارات جامعه خود را بشناسيم و افتخار كنيم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد در پايان نام و شهرت این دو شخصیت عزیز را فراتر از استان و کشور دانست و اظهار داشت : در هر جایی که باشیم به بودن چنین افرادی افتخار خواهیم كرد، سوابق درخشان آنان برای ما ارزشمند و قابل تقدیر است ، بايد با کمک و همکاری بیش از پیش منابع غنی انسانی جامعه خود را به نسل جوان معرفی كنيم.

IMG_8245 IMG_8345 IMG_8445 IMG_8483 IMG_8484

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده