رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
  • کد خبر : ۱۰۹۰۲
  • چاپ خبر : همایش ملي فرصت های سرمایه گذاری در بافق برگزار مي شود

همایش ملي فرصت های سرمایه گذاری در بافق برگزار مي شود

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در شوراي سياستگذاري همايش فرصت هاي سرمايه گذاري كه با حضور جمعي از مسئولان و اعضاي اين شورا برگزار شد ، از برگزاري همايش معرفی فرصت های سرمایه گذاری بافق در سال جاري خبر داد. سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به اينكه اين همايش بصورت […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در شوراي سياستگذاري همايش فرصت هاي سرمايه گذاري كه با حضور جمعي از مسئولان و اعضاي اين شورا برگزار شد ، از برگزاري همايش معرفی فرصت های سرمایه گذاری بافق در سال جاري خبر داد.

سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به اينكه اين همايش بصورت ملي برگزار مي شود گفت : همایش ملي معرفی فرصت های سرمایه گذاری در سال جاري با حضور سرمايه گذاران برگزار خواهد شد.

وي شهرستان بافق را به عنوان يكي از شهرهاي استان در حوزه سرمايه گذاري معرفي كرد و اظهار داشت : شهرستان بافق به لحاظ برخورداري از نعمتهاي خدادادي فراوان ، معادن غني ، پتانسيلها و ظرفيتهاي مختلف در بخش هاي معدن ، صنعت ، كشاورزي ، گردشگري و ريلي دارد كه اين مزايا شهرستان بافق را به عنوان بهترين مكان براي سرمايه گذاري در استان يزد و كشور معرفي مي كند.

طلايي مقدم با تاكيد بر فراهم بودن تمامي زير ساختهاي اصلي سرمايه گذاري از جمله راه ، آب ، برق و گاز در شهرستان بافق گفت : هيچ گونه محدوديتي در واگذاري زير ساخت و امكانات اوليه براي سرمايه داران جهت سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف را نداريم .

فرماندار بافق در ادامه با اشاره به اينكه شهرستان بافق و استان يزد در مركزيت كشور واقع شده و از امنيت كاري و آرامش محيطي بالايي برخوردار است تصريح كرد : به منظور احداث كارخانجات جوار معدني و كارگاههاي كوچك همچنين شكوفايي پتانسيل هاي مختلف در بخش هاي كشاورزي و گردشگري نياز به شناسايي سرمايه گذار است.

وي افزود : در نظر داريم به منظور شناسايي سرمايه گذاران داخلي و خارجي ، نخبگان و فعالان بخش هاي صنعتي ، ريلي ، كشاورزي و گردشگري همايش تحت عنوان "همایش ملي معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان بافق" در سال جاري برگزار كنيم .

در ادامه اين نشست پس از تبادل نظر و اعلام نظر حاضران مقرر شد در خصوص اطلاع رساني و پوشش خبري اين همايش بصورت گسترده اقدام شود ، دعوت از سرمايه گذاران مختلف ، انتشار آگاهي فراخوان برنامه ريزي و اقدام شود.

IMG_8148 IMG_8149

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده