رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
  • کد خبر : ۱۰۹۱۰۵
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال و والیبال
رئیس امور ورزشی شرکت سنگ آهن:

برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال و والیبال

منصوریان از برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال و والیبال بصورت آزاد و حذفی خبر داد و افزود: با توجه به آنکه 800 نفر از پرسنل گندله سه چاهون نیز شرایط شرکت در این مسابقات را دارند، می توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند. به گزارش آفتاب بافق؛ منصوریان رئیس امور ورزشی شرکت […]

منصوریان از برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال و والیبال بصورت آزاد و حذفی خبر داد و افزود: با توجه به آنکه 800 نفر از پرسنل گندله سه چاهون نیز شرایط شرکت در این مسابقات را دارند، می توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

به گزارش آفتاب بافق؛ منصوریان رئیس امور ورزشی شرکت سنگ آهن از برگزاری مسابقات جام رمضان در رشته های فوتسال و والیبال خبرداد و گفت: متاسفانه در سال گذشته بدلیل وضعیت بحرانی کرونا فعالیت های ورزشی شرکت تعطیل شد و نتوانستیم مسابقات ورزشی را برگزار کنیم، بنابراین براساس تقویم ورزشی سالیانه، برای اولین بار با همفکری همکاران امور ورزشی برگزاری مسابقات جام رمضان تدوین و برنامه ریزی شد.

وی افزود: بازی ها بصورت آزاد و حذفی برگزار می شود و این مسابقات تنها تجربه ای در تعیین نقاط قوت و ضعف برای برگزاری مسابقات دهه فجر به بهترین نحوه ممکن است و در آن زمان مسابقات بر اساس رده سنی و کلیه پرسنل می توانند شرکت کنند.

منصوریان ادامه داد: به همین سبب جلساتی با HSE  و دوستان بهداشت و محیط شرکت در خصوص نحوه برگزاری واجرای پروتکل های بهداشتی در طول مسابقات برگزار و براساس آن دستورالعمل وثبت نام طراحی و در اختیار قسمت های مختلف شرکت قرارگرفته است.

رئیس امور ورزشی شرکت سنگ آهن با اعلام زمان مراسم قرعه کشی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 23 و 24 فروردین ماه،اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی از هر معاونت یک نماینده می تواند در جلسه قرعه کشی حضور داشته باشد.

وی با توجه به آنکه کشور در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد و شهرستان بافق نیز در حالت هشدار است از تمامی پرسنل شرکت خواست با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از تغییر وضعیت کرونا جلوگیری کنند تا شاهد بهتر شدن آن باشیم وگرنه مسابقات برگزار نخواهد شد.

منصوریان در پایان سخنان خود تاکید کرد: شرکت کنندگان در مسابقه باید بیمه ورزشی داشته باشند تا در صورت وقوع اتفاقی بتوانند از بیمه استفاده کند. با توجه به آنکه بیمه ورزشی یکساله است،در زمان برگزاری مسابقات دهه فجر نیز می توانند استفاده کنند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی،

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده