رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر : ۱۰۹۲۰۳
  • چاپ خبر : بازدید مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از مجموعه امور ورزشی شرکت

بازدید مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از مجموعه امور ورزشی شرکت

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی روز گذشته به همراه معاون منابع انسانی ،مدیرعمرانی و مدیر خدمات رفاهی شرکت از مجموعه امور ورزشی شرکت بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ منصوریان رئیس امور ورزشی شرکت در ابتدای این بازدید گزارشی از پروژه های عمرانی و زیرساخت‌های ورزشی در دست اقدام ارائه نمود. وی ضمن تشکر از […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی روز گذشته به همراه معاون منابع انسانی ،مدیرعمرانی و مدیر خدمات رفاهی شرکت از مجموعه امور ورزشی شرکت بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ منصوریان رئیس امور ورزشی شرکت در ابتدای این بازدید گزارشی از پروژه های عمرانی و زیرساخت‌های ورزشی در دست اقدام ارائه نمود.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن به زیرساخت‌های ورزشی این مجموعه گفت: با توجه به اینکه مهمترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن می باشد،مجموعه امور ورزشی شرکت براساس وظیفه و مأموریت خود فضای مناسب برای تربیت بدنی ، سلامت جسم و روح و روان پرسنل سخت کوش شرکت را اولویت اصلی خود قرار داده است که با همکاری و همفکری همکاران، تمام تلاش خود را در تحقق این اهداف به کار گرفته است.

منصوریان تصمیمات اتخاذ شده پس از بازدید و برگزاری جلسه با حضور مدیرعامل را به شرح ذیل اعلام نمود:

1- مطالعه مقدماتی و برآورد احداث سالن اختصاصی ژیمناستیک جهت فرزندان کارکنان و تیم های پایه باشگاه

2- اتمام پروژه ساخت سونا و جکوزی استخر سرپوشیده و همچنین بررسی و بازسازی ورودی ، رختکن‌ها ،دوش های استخر و محوطه داخل استخر براساس استانداردهای لازم و طراحی مدرن

3- احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جنب زمین هندبال ساحلی جهت فعالیت ورزشی کارکنان

4- تجهیز و راه اندازی سالن بدنسازی اختصاصی بانوان جهت همسران و بانوان شاغل در شرکت

رئیس امور ورزشی شرکت در پایان از حمایت های رضا فلاح مبارکه در خصوص تقویت زیرساخت‌های ورزشی و توجه به فراهم نمودن بهترین فضاهای ورزشی و امکانات بروز ورزشی برای کارکنان شرکت تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بحث تجهیز ضمن تاکید به استفاده از از افراد متخصص و مجرب ورزشی جهت ارائه خدمات بهتر و نگهداری اماکن ورزشی،گفت: سعی شود از امکانات و وسایل ورزشی با کیفیت و مناسب برای ارائه خدمات به کارکنان استفاده شود.

لازم بذکر مدیر عامل شرکت با حضور در امور ورزشی شرکت با پرسنل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده