رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر : ۱۰۹۳۹
  • چاپ خبر : آيين تجليل از برترين هاي المپياد طرح دادرس بافق برگزار شد + تصاوير

آيين تجليل از برترين هاي المپياد طرح دادرس بافق برگزار شد + تصاوير

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز در آييني با حضور معاون فرماندار بافق، سرپرست هلال احمرو معاونين آموزش و پرورش اين شهرستان از 14 نفر از اعضاي تيم دواطلبان هلال احمر مدرسه نمونه پسرانه انديشه بافق كه حائز رتبه نخستدر المپياد طرح دادرس در شهرستان و استان يزد شدند با اهداي لوح يادبود […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز در آييني با حضور معاون فرماندار بافق، سرپرست هلال احمرو معاونين آموزش و پرورش اين شهرستان از 14 نفر از اعضاي تيم دواطلبان هلال احمر مدرسه نمونه پسرانه انديشه بافق كه حائز رتبه نخستدر المپياد طرح دادرس در شهرستان و استان يزد شدند با اهداي لوح يادبود و هديه تجليل شد.

معاون فرماندار بافق در ابتداي اين آيين با قدرداني از تلاش و زحمات و عرض تبريك به دانش آموزان و مربيان آنها در كسب موفقيت در طرح دادرس گفت:هدف از اجراي طرح هاي امدادي آموزش افراد جامعه و ايجاد آمادگي لازم در برابر سوانح و حوادث طبيعي و غير طبيعي مي باشد.

محمد علي طالعي در ادامه با بيان اينكه كشور ايران يكي از شش كشور حادثه خيز در سوانح طبيعي در جهان مي باشد آمادگي در برابر اين حوادث را ضروري عنوان كرد و افزود: دانش آموزان نقش بسزايي در آمادگي جامعه در برابر سوانح و حوادث در جامعه دارند.

در ادامه اين مراسم سرپرست هلال احمر بافق پيرامون جزييات برگزاري المپياد طرح دادرس گفت: این مسابقات به مدت یک روز در اردوگاه شهدای امدادگر علی آباد تفت با حضور تیم های برتر شهرستانها استان یزد برگزار شد.

جعفر حسن پور اظهارداشت: تیم های پسران امدادی حاضر در این مسابقات در آیتم هایی شامل اطفای حریق، حمل تخصصی، اسکان اضطراری، پانسمان، آتل بندی، بانداژ، اطفاء حریق، چادر زنی ، ارزیابی، cpr و آزمون کتبی با هم رقابت کردند.

وی هدف از اجرای طرح دادرس در آموزشگاه های شهرستان بافق را افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس، افزایش روحیه کار جمعی، توانمندسازی استعدادهای علمی و امدادی، همدلی و مشارکت در حوادث بحرانی بر شمرد.

حسن پور اضافه كرد: در طرح سال گذشته تحصیلی ۳۵ تیم ۱۴ نفره دانش آموزی تشکیل شد و در مدت چهار ماه در آیتمهای مذکور توسط مربیان جمعیت هلال احمر آموزش دیدند.

وی یاد آور شد: سال قبل در رقابت شهرستانی این طرح تیم مدرسه نمونه اندیشه رتبه اول شهرستان و در مرحله استانی نیز همین تیم رتبه اول استانی را از آن خود کرد.

گفتني است در پايان اين مراسم از 14 نفر از دانش آموزان شركت كننده در المپياد طرح دادرس مدرسه نمونه انديشه بافق و همچنين مدير آموزش و پرورش، سرپرست هلال احمر و جمعي از مديران و مربيان كه در كسب اين موفقيت تلاش نمودند با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شد.

IMG_8772 IMG_8778 IMG_8787 IMG_8788 IMG_8789 IMG_8803 IMG_8796 IMG_8820 IMG_8814

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده