رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
  • کد خبر : ۱۰۹۵۲
  • چاپ خبر : حضور چاووشی خوانان بافق در همایش ملی چاووشی خوانی یزد

حضور چاووشی خوانان بافق در همایش ملی چاووشی خوانی یزد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق دو نفر از چاووشی خوانان بافق در نخستین همایش ملی چاووشی خوانی که در یزد برگزار شد شرکت کردند.جواد رنجبر بافقی و رضا زمانی از پیشکسوتان و چاووشی خوانان بافق با همراهی سید یحیی حسینی کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در […]

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق دو نفر از چاووشی خوانان بافق در نخستین همایش ملی چاووشی خوانی که در یزد برگزار شد شرکت کردند.جواد رنجبر بافقی و رضا زمانی از پیشکسوتان و چاووشی خوانان بافق با همراهی سید یحیی حسینی کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این همایش حضور یافتند. آیین افتتاحیه این مراسم روز دوشنبه 20 مهرماه 94 در حرکتی نمادین به صورت کاروان و با حضور چاووشی خوانان از محل امیر چخماق به سمت حسینیه قلعه کهنه برگزار گردید. 45 چاووشی خوان از 18 استان کشور و 25 چاووشی خوان از شهرستانهای استان یزد در محل حسینیه قلعه کهنه رقابت خود را آغاز کردند.
گفتنی است اردشیر صالح پور،استاداشرفی،علی اصغرحسینیان،فرید سعادتمند و سید مهدی میرعبداللهی داوری نخستین همایش ملی چاووشی خوانی یزد را به عهده داشتند.همایش چاووشی خوانی برای نخستین بار در استان یزد در سال 83 به صورت استانی برگزار شد .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده