رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
  • کد خبر : ۱۱۰۰۸
  • چاپ خبر : نشست بررسي مشكلات طرح توسعه مسجد جامع بافق

نشست بررسي مشكلات طرح توسعه مسجد جامع بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان و دست اندركاران پروژه توسعه مسجد جامع مسائل و مشكلات موجود در اجراي اين طرح مورد بحث و بررسي قرار گرفت. حجت الاسلام سيد جواد سليماني امام جمعه بافق در […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در نشستي با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، مديرعامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان و دست اندركاران پروژه توسعه مسجد جامع مسائل و مشكلات موجود در اجراي اين طرح مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني امام جمعه بافق در ابتدا اين جلسه با ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در راستاي اجراي اين طرح، همكاري و مساعدت مسئولان دستگاه هاي مختلف شهرستان جهت تكميل اين طرح را خواستار شد.

حاضرين در ادامه اين نشست به بحث و تبادل نظر پيرامون تسريع در اجرا و انجام كامل اين طرح پرداختند و همچنين مقرر شد شركت سنگ آهن مركزي تا پايان اجراي كامل اين طرح مساعدت و همكاري نمايد.

گفتني است با تكميل طرح توسعه مسجد جامع بافق مساحت اين مسجد از 900 مترمربع به بيش از 2100 مترمربع افزايش مي يابد كه ايجاد پاركينگ با ظرفيت بيش از 140 خودرو، محوطه سازي و ساخت آبنما،كتابخانه، دفتر  و منزل امام جمعه از ديگر امكانات اين طرح مي باشد.

 

IMG_8866 IMG_8867 IMG_8875

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده