رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
  • کد خبر : ۱۱۰۱۳۲
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید جلیل بابایی

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید جلیل بابایی

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در […]

مقام معظم رهبری فرمودند: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید جلیل بابایی جوانمرد 14 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید جلیل بابایی فرزند شیرعلی ، سال 1350 در روستای ده کوشک از توابع شهرستان بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش با موفقیت به اتمام رساند. وی به جهت تامین اقتصاد خانواده به حرفه موزاییک سازی و بنایی روی آورد. با اوج گیری نهضت انقلاب اسلامی در اکثر راهپیمایی ها علیرغم سن کم حضور داشت.

با شروع جنگ تحمیلی به فراگیری فنون نظامی در اهواز پرداخت و در سن 14 سالگی رهسپار جبهه های حق علیه باطل شد. سرانجام در تاریخ 1364/12/21  در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.

کلامی گهربار از شهید جلیل بابایی؛

سنگر مدرسه را خالی نگذارید که با درس خواندن خود مشت محکمی بر دهان ابرجنایتکاران بزنید و سنگر شما خواهران حجاب است. اگر خدای نخواسته حجاب خود را حفظ نکنید خون تمام شهدا را پایمال کرده اید و شما مسئول هستید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده