رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر : ۱۱۰۱۳۹
  • چاپ خبر : متفاوت ترین نماز عید فطر در شهرستان بافق/ نماز عید سعید فطر در بافق اقامه شد

متفاوت ترین نماز عید فطر در شهرستان بافق/ نماز عید سعید فطر در بافق اقامه شد

نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز(پنجشنبه) با حضور مردم مومن و ولایی شهرستان بافق به امامت حجت الاسلام والمسلمین «سعادت فر» امام جمعه بافق در میدان اصلی شهر اقامه شد. به گزارش آفتاب بافق؛  این آیین معنوی قبل از طلوع آفتاب با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و سپس نماز این عید فرخنده با […]

نماز باشکوه عید سعید فطر صبح امروز(پنجشنبه) با حضور مردم مومن و ولایی شهرستان بافق به امامت حجت الاسلام والمسلمین «سعادت فر» امام جمعه بافق در میدان اصلی شهر اقامه شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  این آیین معنوی قبل از طلوع آفتاب با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز و سپس نماز این عید فرخنده با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، به امامت امام جمعه شهرستان بافق با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اقامه شد.

نماز عید سعید فطر با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت محدود برگزار شد و مسئولان بهداشت و ستاد کرونا نیز ناظر بر رعایت پروتکل های بهداشتی بودند.

نمازگزاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی برای شرکت در نماز با خود مهر، سجاده، ، ماسک و زیرانداز همراه داشتند.

نماز عید سعید فطر شهر بافق  که همه ساله در مسجد جامع  برگزار می‌شد، امسال و به منظور پیشگیری از اجتماع بیش از حد مردم در یک مکان، در دوخیابان منتهی به میدان اصلی شهر اقامه شد.

همچنین پایگاه هایی از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه مردم در محل اقامه نماز عیدفطر برپا شده بود.

لازم بذکر مردم ولایی شهرستان بافق در ابتداء مراسم با حضور گسترده در دفتر امام جمعه بافق ضمن تبریک این روز مبارک به امام جمعه تا محل برگزاری مراسم با ذکر سلام و صلوات وی را مشایعت کردند/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده