رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر : ۱۱۰۲۲۹
  • چاپ خبر : کشف ۹۴ قلم لوازم و تجهیزات رایانه ای قاچاق در بافق

کشف ۹۴ قلم لوازم و تجهیزات رایانه ای قاچاق در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۹۴ قلم لوازم و تجهیزات رایانه ای به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ شهرام طولابی نژاد در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق در راستای ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از کشف ۹۴ قلم لوازم و تجهیزات رایانه ای به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ شهرام طولابی نژاد در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق در راستای ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی کردند.

طولابی نژاد ادامه داد: در همین حین ماموران پلیس به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو تعداد ۹۴ قلم انواع لوازم و تجهیزات رایانه ای شامل ۵۶ دستگاه پرینتر، ۸ دستگاه کپی و غیره به مارک خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی صورت گرفته لوازم مکشوفه توقیف و به همراه راننده به پلیس آگاهی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی بافق ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده