رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
  • کد خبر : ۱۱۰۲۳۲
  • چاپ خبر : انتصاب مدیر جدید کارخانه گندله سازی سه چاهون

انتصاب مدیر جدید کارخانه گندله سازی سه چاهون

مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید کارخانه گندله سازی سه چاهون بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به آنکه مهندس آقاجانی مدیر کارخانه گندله سه چاهون به مقام بازنشستگی نائل شده است، […]

مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید کارخانه گندله سازی سه چاهون بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به آنکه مهندس آقاجانی مدیر کارخانه گندله سه چاهون به مقام بازنشستگی نائل شده است، مهندس کمالی را به عنوان مدیر جدید کارخانه منصوب کرد و گفت: وی پیش از این سابقه مدیریت کارخانه کنستانتره را داشته است.

وی ضمن تشکر از زحمات آقاجانی به ویژه شفیع مجری پروژه،با اشاره به اهمیت مجموعه گندله سازی سه چاهون برای شرکت سنگ آهن مرکزی افزود: همچنین مهندس نوابی نیز به عنوان معاونت تولید فضای کاری خود را به گندله سازی منتقل خواهد کار تا مجموعه را یاری کند.

فلاح مبارکه خاطر نشان کرد: بدون شک همه مدیران و معاونین شرکت کمک خواهند کرد تا روز به روز تولیدی بهتر و باکیفیت تر داشته باشیم و آنچه در توان دارند برای مجموعه گندله سازی به کار خواهند گرفت. رؤسای سه گانه گندله سه چاهون نیز بدون شک با تجربه ای که دارند آن را در اختیار مدیرکارخانه و معاونت قرار خواهند داد.

لازم بذکر است کمالی،قبل از این مدیریت کارخانه کنسانتره ( فرآوری) را در کارنامه خود دارد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده