رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
  • کد خبر : ۱۱۰۲۳۶
  • چاپ خبر : تشکر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از موضع گیری امام جمعه بافق/ موافقت با پیشنهاد مدیر روابط عمومی برای پرداخت هزینه سفر

تشکر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از موضع گیری امام جمعه بافق/ موافقت با پیشنهاد مدیر روابط عمومی برای پرداخت هزینه سفر

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن برگزار شد.در ابتدای این جلسه صورتجلسه و مصوبات قبلی پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت. سپس رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در با اشاره به جلسه ای که […]

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با حضور مدیرعامل،مدیران و معاونین شرکت سنگ آهن برگزار شد.
در ابتدای این جلسه صورتجلسه و مصوبات قبلی پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت.

سپس رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در با اشاره به جلسه ای که بصورت ویدئو کنفرانس با صندوق بازنشستگی فولاد کشور برگزار شد،در بحث پاداش کارکنان بیان کرد: باید شیوه نامه ای برای این امر تعریف شود و براساس آن انجام گیرد که با مشخص نمودن ایام و مناسبت های ویژه در طول سال مانند عید نوروز،روز کارگر،عید غدیر،سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ماه مبارک رمضان بن غیر نقدی به کارکنان داده شود.

فلاح مبارکه با اشاره به پیشنهاد مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن برای پرداخت هزینه سفر به پرسنل گفت: با موافقت صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان تا سقف 5 نفر( همسر و فرزندان) تصویب شد.

وی در خصوص بدهی های ارزی شرکت که توسط معاونت مالی و بازرگانی مورد پیگیری قرار گرفته است،اظهار کرد: طی ارسال نامه ای به وزیر صمت خواهان تعیین تکلیف آن خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در بخش دیگر سخنان خود از امام جمعه شهرستان بافق با توجه به حساسیت موضوع تامین خوراک شرکت و موضع گیری های وی برای کمک به تامین خوراک مجموعه و حفظ اشتغال که بازتاب خوبی داشته است،تشکر کرد.

وی در بحث روند تبدیل وضعیت نیروها که به گفته برخی متوقف شده است،تصریح کرد: کار متوقف نشده و سرعت گرفته است. باید در این زمینه دقت لازم انجام گیرد به ویژه حداقل سابقه کار در داخل شرکت که باید 5 سال باشد. همچنین نیروهایی که طی 2 سال گذشته غیبت غیرموجه یا به دلیل اعتیاد کنار گذاشته در تبدیل وضعیت آنان دچار مشکل خواهندشد…

مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده