رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
  • کد خبر : ۱۱۰۳۶
  • چاپ خبر : شهردار جديد بافق معرفي شد

شهردار جديد بافق معرفي شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم تكريم و معارفه شهردار بافق با حضور مدير كل امور شهري و شوراهاي استانداري يزد، امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان بافق در محل كانوان شهيد باهنر اين شهرستان برگزار شد. مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري يزد در این مراسم با اشاره […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم تكريم و معارفه شهردار بافق با حضور مدير كل امور شهري و شوراهاي استانداري يزد، امام جمعه ، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان بافق در محل كانوان شهيد باهنر اين شهرستان برگزار شد.

مدير كل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري يزد در این مراسم با اشاره به  نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به شهرهای کوچک به منظور جلوگیری از مهاجرت  گفت: در قانون بودجه 700میلیارد تومان برای شهرهای زیر 100هزار نفر برای اجرای طرح های عمرانی در نظر گرفته شده است .

سيد رضا خادمی خاطر نشان کرد: مبلغ 24میلیارد تومان هم برای راههای روستایی و روستاها و آسفالت شهرهای زیر 20هراز نفر که قیر آن به صورت رایگان است  در برنامه بودجه دیده شده است .

وی توانمند سازی شهرداری شهرهای کوچک را از دیگر اولویت های دولت عنوان کرد و بر توجه به فضاهای سبز و تفرجگاههای شهرهای کویری ، تکمیل پروزه های نیمه تمام شهرداری ، شناخت وضع موجود شهرها  و ایجاد منابع درامد پایدار برای شهرداری ها تاكيد كرد.

خادمی عدم توجه به درآمد پایدار شهرداری ها را زنگ خطری برای شهرداری ها دانست و افزود:شهرداری ها باید بدنبال منباع پایدار باشند و از طریق بخش های خصوصی و پروژه های مشارکتی بتوانند خدمات خود را ادامه دهند.

فرماندار بافق در اين مراسم ضمن تسليت ايام سوگواري سالار شهيدان ، مهترين وظيفه شهردار را ارتباط و همدلي با مردم عنوان كرد و اظهار داشت : تعامل و همدلي و جلب نظر مردم ، تعامل و همفكري با شوراي شهر ، همكاري با پرسنل شهرداري و تعامل و همدلي با مسئولان شهرستان و استان از مهمترين شاخص و اموري است كه شهردار براي موفقيت بايد به آن توجه كند.

سيد مهدي طلايي مقدم از شهرستان بافق به عنوان يك شهر پويا ، زنده و روبه رشد خواند و خاطر نشان كرد : با توسعه و پيشرفتي كه در حوزه هاي صنعت، معدن ، جوار ريلي ، كشاورزي و گردشگري در بافق شروع شده ، بافق آينده ي درخشاني دارد.

وي بر مهاجر پذير شدن شهرستان در سال هاي آينده خطاب به شهردار جديد بافق گفت : به منظور ساماندهي مسائل اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي احداث شهرك هاي سكونت گاهي توسط شهرداري در نقاط مختلف شهر امري ضروري است .

طلايي مقدم توجه به احياي فضاي سبز ، ساماندهي معابر ، توجه به مبلمان شهري ، استفاده از ظرفيتهاي هنري شهرستان ، تهيه و احداث المان با توجه به پتانسيل هاي شهرستان و نصب در محل مناسب را از شهردار جديد خواستار شد.

در این مراسم از زحمات 20ماهه رحمت الله عفتی شهردار سابق بافق تقدیر و سید علی نوروز زاده به عنوان شهردار جدید بافق معرفی شد.

IMG_8920 IMG_8932 IMG_8944 IMG_8950 IMG_8957 IMG_8965 IMG_8977 IMG_8974

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده