رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر : ۱۱۰۸۸۳
  • چاپ خبر : كارگران سرباز خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید كشور هستند/ حضور در انتخابات وظیفه الهی است
امام جمعه بافق در جمع نمازگزاران کارخانه فرآوری:

كارگران سرباز خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید كشور هستند/ حضور در انتخابات وظیفه الهی است

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر در جمع کارگران کارخانه فرآوری گفت: كارگران امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید كشور هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.به گزارش آفتاب بافق ؛ حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر، امام جمعه بافق با حضور در نمازخانه کارخانه فرآوری در جمع نمازگزاران حاضر […]

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر در جمع کارگران کارخانه فرآوری گفت: كارگران امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید كشور هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند.
به گزارش آفتاب بافق ؛ حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر، امام جمعه بافق با حضور در نمازخانه کارخانه فرآوری در جمع نمازگزاران حاضر و نماز ظهر و عصر را اقامه کرد .
وی در مابین نماز در گفتگویی کوتاه در جمع نمازگزاران گفت: كارگران در همه عرصه ها پیشگام بوده اند و اوایل انقلاب، زمان جنگ و بعد از آن همیشه با بصیرت در مقابل دشمن ایستاده و توطئه های آنها را بر ملا كرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر ضمن تقدیر از تلاشگران عرصه تولید اظهار داشت: امروز بحث رونق تولید در صدر همه موضوعات مهم نظام اسلامی قرار دارد.
وی یادآور شد: مردم با خرید كالای ایرانی موجب رونق تولید، توسعه اقتصادی كشور و فراهم شدن شرایط خوب برای زندگی كارگران می شوند البته امروز تحمل سختی ها و تنگناهای اقتصادی نوید پیروزی بزرگ در آینده است.
وی تاكید كرد: زندگی بدون مشکل فقط در رویا است و نبایدظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خودمان مقایسه می کنیم. چرا که تصور می کنیم زندگی آنان بهتر است واین درحالی است که اینجوری نیست خداوند مهربان بر سفره انسانها نعمت قرار داده و هم اینکه افراد را امتحان میکند .
راه لذت بردن از زندگی اول قانع بودن و دوم شاکر بودن است .
زندگی شیرین زندگی بدون مشکل نیست بلکه زندگی شیرین ، مدیریت کردن مشکلات پیش رو می باشد.

امام جمعه بافق به کارگران یادآوری کرد که محلی که شما تلاش می کنید جبهه تولید و مقدس است ، لذاهر دقیقه که برای نظام بیشتر کار کنید رشد شکوفایی نظام بیشتر خواهد شد. اگر امروز مشکل اقتصادی، فرهنگی ؛ سیاسی داریم ازآن است که فرهنگ کار جا نیفتاده است باید از وقت حداکثر استفاده راببریم تاشاهد رشد جامعه اسلامی مان باشیم .
سعادت فر با بیان اینكه نباید از مقابله و ایستادگی با دشمن ترسید، یادآور شد: تاریخ به جامعه اسلامی ثابت كرده كه هر زمان در مقابل دشمن ایستادگی كرده و تن به فشارهای آنها نداده، پیروزی شده است.
امام جمعه بافق به حضور حداکثری در حماسه 28 خرداد ، تاکید و رفتن به پای صندوق رای را یک وظیفه همگانی دانست و گفت در انتخابات حضور داشته باشید و هرآنکس که شایسته است را انتخاب و رای دهید؛ روز انتخابات سرنوشت کشور را مشخص خواهد کرد.

عکس و خبر/ محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده