رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
  • کد خبر : ۱۱۱۰۲۲
  • چاپ خبر : دعوت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به حضور حداکثری در انتخابات /تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار به جد در حال انجام است/ معدن دی 19 به نام معدن سنگ آهن آریز تغییر یافت

دعوت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به حضور حداکثری در انتخابات /تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار به جد در حال انجام است/ معدن دی 19 به نام معدن سنگ آهن آریز تغییر یافت

فلاح مبارکه با بیان اینکه معدن دی 19 به نام معدن سنگ آهن آریز تغییر یافته است، عنوان کرد: امسال 40 میلیون تن باطله برداری از این معدن را در دستور کار قرار داده ایم که با مشارکت چادرملو انجام می گیرد. پیش بینی می شود طی 3 الی 4 سال آینده به ماده معدنی […]

فلاح مبارکه با بیان اینکه معدن دی 19 به نام معدن سنگ آهن آریز تغییر یافته است، عنوان کرد: امسال 40 میلیون تن باطله برداری از این معدن را در دستور کار قرار داده ایم که با مشارکت چادرملو انجام می گیرد. پیش بینی می شود طی 3 الی 4 سال آینده به ماده معدنی رسیده و بتوانیم بخشی از خوراک خود را تامین کنیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه شورای معاونین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور مدیرعامل ، معاونین ومدیران شرکت در محل گلخانه پارک تفریحی آهنشهر برگزار شد.

رضا فلاح مبارکه در ابتدای این جلسه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، همه پرسنل مجموعه را به حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح دعوت کرد و با توجه به برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر افزود:  شورای اسلامی شهر موثر در موضوعات شهر هستند و با توجه به سوابق و بررسی هایی که انجام می گیرد برای انتخاب و حضور افراد کارآمد شرکت کنید.

وی در بحث تبدیل وضعیت نیروها که سرعت گرفته است،با تاکید به لحاظ شرایط اعلام شده از جمله 5 سال سابقه کار در داخل شرکت،گفت: از آغاز این امر تا کنون 718 نفر تبدیل وضعیت شده اند،افرادی که دارای اعتیاد هستند یا طی 5 سال گذشته بیش از 5 روز غیبت دارند، فعلا کنار گذاشته خواهند شد .

فلاح مبارکه با بیان اینکه معدن دی 19 به نام شرکت معدن سنگ آهن آریز تغییر یافته است،عنوان کرد:  روز شنبه هفته آینده نمایندگان شرکت در یزد حضور خواهند داشت و در زمینه تامین خوراک گفتگو خواهند کرد. امسال 40 میلیون تن باطله برداری از این معدن را در دستور کار قرار داده ایم که با مشارکت چادرملو انجام می گیرد.پیش بینی می شود طی 3 الی 4 سال آینده به ماده معدنی رسیده و بتوانیم بخشی از خوراک خود را تامین کنیم.

وی در بحث تایید کارکرد پرسنل تصریح کرد: این امر براساس قانون کار ، باید انجام گیرد و نباید سلیقه ای اقدام شود .

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در خصوص رزرو هتل تهران برای پرسنل با بیان اینکه از 2 روش این امر صورت می گیرد،گفت: پرسنل دارای برگ ماموریت یا  بیمار با تایید واحد HSE می توانند از هتل و خدمات آن استفاده کنند در غیر این باید با هزینه شخصی خود انجام دهند.

وی پیرامون جابه جایی نیرو در شرکت با تاکید به جلوگیری از این امر بیان داشت: هر گونه جا به جایی باید بنا به ضرورت انجام گیرد.

فلاح مبارکه با بیان اینکه تصفیه خانه وفاز اول پروژه فاضلاب شهری آماده بهره برداری است ، افزود این امر در دستور کار وزیر نیرو برای افتتاح قرار دارد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده