رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر : ۱۱۱۵۷
  • چاپ خبر : نشست هم انديشي جمعي از فرهيختگان شهرستان بافق برگزار شد

نشست هم انديشي جمعي از فرهيختگان شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست جمعي از نخبگان و فرهيختگان بومي مقيم و غيرمقيم شهرستان با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در محل هتل علمدار اين شهرستان برگزار شد. فرماندار بافق در اين جلسه با تسليت ايام ماه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست جمعي از نخبگان و فرهيختگان بومي مقيم و غيرمقيم شهرستان با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در محل هتل علمدار اين شهرستان برگزار شد.
فرماندار بافق در اين جلسه با تسليت ايام ماه محرم و با تشكر از برگزار كنندگان نشست هم انديشي فرهيختگان بر ضرورت تداوم و استمرار اين نشست تاكيد كرد.
سيد مهدي طلايي مقدم در ادامه با اشاره به ظرفيت ها و پتانسیل های بالقوه شهرستان بافق گفت: برگزاري اينگونه نشست ها و ارائه نظرات و پيشنهادات نخبگان شهرستان مي تواند گام موثري در برنامه ريزي ، رشد و توسعه شهرستان در زمينه هاي مختلف داشته باشد.
وي در ادامه به بيان محورهاي سند توسعه شهرستان بافق اشاره كرد و افزود: در سند توسعه شهرستان بافق به چهار بخش عمده از جمله صنايع جوار معدني و جوار ريلي، كشاورزي و شيلات ، ميراث فرهنگي و گردشگري تاكيد شده است كه به همت و هم صدايي مردم و مسئولان اقدامات خوبي در اين زمينه ها صورت گرفته است.
طلايي مقدم تصريح كرد: در بحث سرمايه گذاري در بخشهاي معدني با پيگيري هاي بعمل آمده و ايده هايي كه داده شده باعث ايجاد انگيزه دو چندان در اجراي طرح ها و احداث صنايع و كارخانجات جوارمعدني و فولادي در شهرستان شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نيز در ادامه اين نشست با ابراز خرسندي از برگزاري مجمع هم انديشي فرهيختگان بافق اظهار داشت:خرسندم از این که امروز اعلام کنم شهرستان بافق به همت و همدلی همه مردم و مسئولان و با هم اندیشی و همراهی به مرحله آگاهی جمعی رسیده است.
محمدعلی طالبی افزود: سرمایه اصلی برای رسیدن به پیشرفت همدلی و همراهی نیروی انسانی است كه حال حاضر اين مهم و این سرمایه در بافق پدید آمده است و با تداوم اين روند افق امیدوار کننده ای برای شهرستان رقم خواهد خورد.
وي در ادامه تصريح كرد: در کمترین شهرستانی از استان شاهد برگزاری و استمرار چنین نشست هایی هستیم حضور نیروهای موثر در مجمع هم اندیشی یکی از نقاط قوت است كه برای اندیشیدن و فکر کردن در بعد نیروی انسانی چیزی کم نداشته است و باید با اعتماد به خدمتگزاران استان و شهرستان برای توسعه هر چه بیشتر همت نماییم.
طالبی با اشاره به رشد و توسعه شهرستان بافق در ابعاد مختلف عنوان کرد: با وجود مشکلاتي كه وجود دارد روند توسعه در بافق متوقف نشد و بسیاری از طرح های عظیم و بزرگ از جمله گازرسانی و جاده در حال انجام است.
وي در ادامه به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در امسال اشاره كرد و گفت : انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره نمایندگي مجلس شورای اسلامی پیش رو است كه مهمترین موضوع مشارکت مردم است و باید تلاش کرد تا حضور مردم در انتخابات این دوره چشمگیر باشد و یک رقابت سازنده در سطح حوزه های انتخاباتی استان ایجاد شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد در پايان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان بافق بويژه فرماندار اين شهرستان گفت: در حال حاضر بافق یکی از موفق ترین فرمانداران استان را داراست که باید با همت ، همدلي و همزباني مسیر آینده را طی کرد.
img (1)

img (5)

img (4)

img (2)

img (3)

img (6)

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده