رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
  • کد خبر : ۱۱۲۰۷۱
  • چاپ خبر : تمامی اقدامات باید برای کنترل بیماری کرونا برای گذر از پیک پنجم انجام گیرد
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

تمامی اقدامات باید برای کنترل بیماری کرونا برای گذر از پیک پنجم انجام گیرد

رضا فلاح مبارکه با تاکید به انجام تمامی اقدامات برای کنترل بیماری کرونا،تصریح کرد: هر گونه سهل انگاری در این زمینه میتواند به تمام سیستم ضربه وارد کند. تمام مجموعه باید همکاری لازم را با واحد HSEو حراست داشته باشند تا از این پیک گذر کنیم. به گزارش آفتاب بافق ؛ جلسه کمیته ارتقاء سلامت […]

رضا فلاح مبارکه با تاکید به انجام تمامی اقدامات برای کنترل بیماری کرونا،تصریح کرد: هر گونه سهل انگاری در این زمینه میتواند به تمام سیستم ضربه وارد کند. تمام مجموعه باید همکاری لازم را با واحد HSEو حراست داشته باشند تا از این پیک گذر کنیم.

به گزارش آفتاب بافق ؛ جلسه کمیته ارتقاء سلامت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق صبح امروز با مدیریت رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،مدیران و معاونین مجموعه برگزار شد.

در ابتدای این نشست صورتجلسه قبلی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

سپس رضا فلاح مبارکه با بیان اینکه خوشبختانه شرکت سنگ آهن مرکزی در بحث کرونا تا امروز تلفاتی نداشته است،گفت: قوانین و مقررات وجود دارد اما مسئله مهم نظارت ها است که بر عهده  واحد های HSE و حراست و نقش آنان در این زمان مشخص می شود، اگر چه مدیران و سرپرستان شرکت نیز بصورت مستقیم مسئول نظارت بر واحدهای زیر مجموعه خود هستند.

وی با تاکید به انجام تمامی اقدامات برای کنترل این بیماری،تصریح کرد: هر گونه سهل انگاری در این زمینه میتواند به تمام سیستم ضربه وارد کند. تمام مجموعه باید همکاری لازم را با واحد HSEو حراست داشته باشند تا از این پیک گذر کنیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن ادامه داد: خوشبختانه واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته است و هر چه جلوتر برویم ایمنی بیشتر و ویروس ضعیف تر می شود.

وی از معاونت ها خواست مدیران زیرمجموعه خود را طی جلسه ای دعوت و موضوع را برای آنان تشریح کنند و بصورت هرمی و زیر شاخه ای این امر ادامه پیدا کند تا اهمیت موضوع تبیین شود.

فلاح مبارکه با بیان اینکه اگر فرد بیماری فرد سالم دیگری را مبتلا کند حق الناسی به گردن وی است،افزود: افرادی که دارای علائم بیماری هستند و در محل کار حضور پیدا می کنند یا از ماسک استفاده نمی کنند حق الناس به گردن آنان است و باید جوابگو باشند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده