رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر : ۱۱۲۰۷۸
  • چاپ خبر : تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی بافق از کادر درمانی بیمارستان ولیعصر(عج)

تقدیر و تشکر فرمانده انتظامی بافق از کادر درمانی بیمارستان ولیعصر(عج)

فرمانده انتظامی بافق از کادر درمانی بیمارستان ولی عصر در حیات بخشیدن به جان یکی از کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ‌ شهرام طولابی نژاد در این خصوص گفت: احدی از کارکنان انتظامی شهرستان روز گذشته بعلت بیماری به بیمارستان ولیعصر مراجعه که در همان ساعات اولیه ورود به […]

فرمانده انتظامی بافق از کادر درمانی بیمارستان ولی عصر در حیات بخشیدن به جان یکی از کارکنان انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ‌ شهرام طولابی نژاد در این خصوص گفت: احدی از کارکنان انتظامی شهرستان روز گذشته بعلت بیماری به بیمارستان ولیعصر مراجعه که در همان ساعات اولیه ورود به بیمارستان به حالت آپنه ( ایست تنفسی ) رفتند ولیکن با تلاشهای شبانه روزی کادر درمان بیمارستان از حالت کما خارج و اکنون در ICU به سر می برند.

وی، در این رابطه از تلاشهای  کادر درمان که بی ادعا ، تمامی عشق و ایمانشان را با اخلاص فدای خدمت به مردم این سرزمین می کنند تقدیر و تشکر کرد و افزود: تلاش های خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و تعهد و دانایی است و خداوند بهبودی  را در دست های شفابخش شما کادر درمان قرار داده است ، شاید بتوانیم از این طریق قدردان قطره ای از زحمات برجسته شما در حیات بخشی همکارانمان باشیم.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده