رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
  • کد خبر : ۱۱۲۰۸۱
  • چاپ خبر : اعتراض نانوایان بافق برای اعلام نرخ عادلانه نان

اعتراض نانوایان بافق برای اعلام نرخ عادلانه نان

قیمت نان با توجه به هزینه‌های تولید عادلانه نیست و نانوایان با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند. به گزارش آفتاب بافق؛ پس از گذشت چند هفته از افزایش نرخ نان در سراسر کشور اما استان یزد و شهرستان بافق از افزایش قیمت نان جلوگیری می‌کنند. این بی عدالتی و بی تدبیری مسئولان یعنی حق نانوا […]

قیمت نان با توجه به هزینه‌های تولید عادلانه نیست و نانوایان با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند.

به گزارش آفتاب بافق؛ پس از گذشت چند هفته از افزایش نرخ نان در سراسر کشور اما استان یزد و شهرستان بافق از افزایش قیمت نان جلوگیری می‌کنند. این بی عدالتی و بی تدبیری مسئولان یعنی حق نانوا زائل شدن و از جیب نانوا زدن تا نان با قیمت مصوب خود به فروش نرسد. این در حالی است که تمامی مواد اولیه نان از قبیل خمیر مایه و نمک پنج برابر شده ،افزایش 40 درصدی حقوق کارگر ، 20 درصد حق بیمه، افزایش نرخ آب و برق و گاز و نرخ 50 درصدی اجاره بها مغازه، اما علیرغم همه این موارد قیمت نان از 3 سال گذشته افزایشی نداشته است.

قابل ذکر است که استان های همجوار مانند اصفهان،کرمان، شیراز،مشهد و حتی تهران افزایش قیمت 60 درصدی نان را داشته اند.

صنف نانوایان زحمات و تلاش‌های زیادی را برای پخت نان متحمل می‌شوند و امیدواریم مسئولان استان یزد به این سوال که چرا از اعلام نرخ عادلانه نان که بخشی از مشکلات نانوایان را برطرف می کند،خودداری نموده تا حق نانوایان زایل شود؟

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده