رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
  • کد خبر : ۱۱۲۰۹۰
  • چاپ خبر : آئین اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان بافقی +تصاویر

آئین اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان بافقی +تصاویر

آئین اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان بافقی به ارزش 540 میلیون تومان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ آئین اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان بافقی عصر امروز با حضور امام جمعه بافق،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،شهردار و جمعی دیگر از […]

آئین اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان بافقی به ارزش 540 میلیون تومان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آئین اهدای 25 سری جهیزیه به زوج های جوان بافقی عصر امروز با حضور امام جمعه بافق،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،شهردار و جمعی دیگر از مسئولان و خیرین شهرستان در زمین چمن ورزشگاه تختی برگزار شد.

امیرزاده مدیرعامل مجمع خیرین میعاد بافق ضمن خیر مقدم به مسئولان و خیرین شهرستان با بیان اینکه آغاز این امر با 5 سری جهیزیه انجام گرفت و امروز 25 سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا می شود،افزود: پس از شناسایی خانواده ها وسایل مورد نیاز آنان خریداری شد.

وی اظهار داشت: با همت خیرین،موسسات و مراکز نیکوکاری هر آنچه پرونده در شهرستان جمع آوری شد و پس از بازدید محرمانه اقلام مورد نیاز تهیه و توزیع خواهد شد.

امیرزاده هزینه خرید 25 سری جهیزیه را 540 میلیون تومان بصورت مستقیم از کارخانه عنوان کرد و گفت: پایان سال مجدد این امر انجام می گیرد، البته شرایط خاص نیز وجود دارد و این می طلبد تا همانند قبل پیوسته تر کمک کنیم تا در این زمینه موفق باشیم.

وی در بحث ساخت منازل مسکونی برای استفاده زوج های جوان بیان کرد: در آخرین بازدیدی که به همراه مهندسین از این زمین 450 متری انجام گرفت، مقرر شد 6 واحد ساخته شود و به یاری خدا تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و هر زوج جوان به مدت یک سال بصورت رایگان می تواند از این منازل استفاده کند.

مدیرعامل مجمع خیرین میعاد بافق خاطرنشان کرد: پس از اهدای جهیزیه با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به شرایط خانواده ها مبلغ 10 تا 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه بصورت بلند مدت اهدا می شود.

وی در پایان از حمایت های امام جمعه بافق از مجمع خیرین میعاد و همراهی خیرین شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج بافق تشکر کرد.

همچنین حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق در سخنانی کوتاه با بیان اینکه خیرین با این امر خداپسندانه سبب خیر و برکت دارایی خود و شادی دل خانواده هایی شدند که در این اوضاع اقتصادی با توجه به عزت نفسی که دارند در تامین جهیزیه با مشکلاتی مواجه بودند و امیدوار شد زوج های جوانی که از این جهیزیه ها استفاده می کنند به لطف پروردگار زندگی آنان موردپسند حضرت بقیه الله (عج) باشد.  

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده