رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
  • کد خبر : ۱۱۲۱۰۹
  • چاپ خبر : جشنواره تابستانه بافق در تقویم گردشگری کشور قرار گرفت
شهردار بافق:

جشنواره تابستانه بافق در تقویم گردشگری کشور قرار گرفت

سید علی نوروززاده شهردار بافق از ثبت جشنواره تابستانه شهر بافق در تقویم رویدادهای شاخص گردشگری کشور خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروزاده  با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۶۲ رویداد گردشگری را در استان های مختلف کشور در تقویم سالانه خود تعریف کرده است، گفت: با این […]

سید علی نوروززاده شهردار بافق از ثبت جشنواره تابستانه شهر بافق در تقویم رویدادهای شاخص گردشگری کشور خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروزاده  با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۶۲ رویداد گردشگری را در استان های مختلف کشور در تقویم سالانه خود تعریف کرده است، گفت: با این رویداد گردشگران به دنبال جاذبه بیشتر در زمان رویدادهای شاخص به شهرهای مختلف کشور سفر می کنند.

وی معرفی و اطلاع رسانی گسترده در خصوص رویدادهای گردشگری کشور را مهمترین هدف تدوین فهرست رویدادهای شاخص کشور دانست و افزود: از هر استان، ۲ رویداد در فهرست رویدادهای شاخص انتخاب شده است که جشنواره در جشنواره شهر جهانی یزد و همچنین جشنواره تابستانه شهر بافق جزء ۲رویداد برگزیده استان یزد در نظر قرار گرفته است. نوروزاده با اشاره به برگزاری چهار دوره جشنواره تابستانه در شهر بافق عنوان کرد: جشنواره تابستانی بافق هرساله از ۶ تا ۱۲ شهریورماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده