رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
  • کد خبر : ۱۱۲۱۴۶
  • چاپ خبر : پیام تشکر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق از خدمات مدیرسابق بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

پیام تشکر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق از خدمات مدیرسابق بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا دهقانزاده بافقی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بافق در پیامی از خدمات صادقانه محمد باقر قائمی بافقی مدیرسابق بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: برادر بزرگوار جناب آقای محمد باقر قائمی‌ بافقی با عرض سلام‌ و خداقوت‌، ضمن تبریک عید […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا دهقانزاده بافقی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بافق در پیامی از خدمات صادقانه محمد باقر قائمی بافقی مدیرسابق بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:


برادر بزرگوار جناب آقای محمد باقر قائمی‌ بافقی

با عرض سلام‌ و خداقوت‌، ضمن تبریک عید سعید غدیرضمن تقدیر و تشکر از زحمات‌ وعنایات حضرتعالی‌ نسبت به خانواده‌ محترم شهدا و ایثارگران‌ بدون شک تلاشهای شبانه روزی‌ و امور خیر و خداپسندانه‌ شما بر هیچکس پوشیده نیست و روحیه خوب‌ و فداکارانه ای که شما دارید بدون شک افزون تراز گذشته جهت خدمت به همشهریان عزیز به ویژه خانواده محترم شهدا و ایثارگران ادامه خواهید داد.

 برخود فرض دانسته از تلاش های شما برادر عزیز در امر درمان‌ و خدمت به خانواده محترم شهدا  تشکر نمایم‌. از خداوند متعال آرزوی سلامتی و شادکامی و موفقیت شما و خانواده محترمتان را خواهانم. التماس دعا.

محمدرضا دهقانزاده بافقی

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده