رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
  • کد خبر : ۱۱۲۲۳۹
  • چاپ خبر : تاکید مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به سرعت دهی پروژه فاضلاب شهری و نصب انشعابات

تاکید مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به سرعت دهی پروژه فاضلاب شهری و نصب انشعابات

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از مدیر پروژه فاضلاب شهری و پیمانکاران خواست عملیات نصب انشعاب شهری هر چه زودتر انجام گیرد تا مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند و از آلودگی آب های زیر زمینی نیز جلوگیری شود و همچنین بتوان از این آب در صنعت و فضای سبز استفاده کرد تا دستاوردی […]

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از مدیر پروژه فاضلاب شهری و پیمانکاران خواست عملیات نصب انشعاب شهری هر چه زودتر انجام گیرد تا مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند و از آلودگی آب های زیر زمینی نیز جلوگیری شود و همچنین بتوان از این آب در صنعت و فضای سبز استفاده کرد تا دستاوردی برای شرکت سنگ آهن مرکزی در این بحران بی آبی باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با مدیر پروژه فاضلاب شهری، پرسنل،پیمانکاران و شرکتهای زیر مجموعه پروژه فاضلاب شهری جهت تسریع در روند پروژه و جهت احترام به مشترکین فاضلاب شهری صبح امروز در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

محمد باقری مدیر پروژه فاضلاب شهری شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر سه پیمانکار مشغول به کار داریم،گفت: خوشبختانه پروژه تصفیه خانه به بهره برداری رسید و تنها آشغالگیر باید توسط شرکت خریداری و نصب شود. برای روشنایی محوطه نیز سه برج نور اطراف سازه های هوادهی باید نصب شود.

وی با اشاره به 1220 انشعاب بیرونی که اکنون نصب شده است،افزود:  566 انشعاب داخل منازل نصب شده است به علاوه 366 انشعاب مسکن مهر و هتل نیکان، هر روز از پیمانکار خواسته شده این تعداد را افزایش دهد و اگر چه این کار با سختی هایی مواجه است اما انتظار ما از پیمانکار بیشتر است و باید اکیپ هایی برای سرعت دهی کار و رسیدن به خواسته ما آورده شود.

مدیر پروژه فاضلاب شهری در بحث 10 کیلومتر توسعه و عمران عنوان کرد: از امور پیمانکاران خواسته ایم اقدامات لازم انجام گیرد و منتظر انعقاد قرارداد هستیم تا تحویل زمین انجام و شروع به کار شود.

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی امیدوار شد عملیات نصب انشعاب شهری هر چه زودتر انجام گیرد تا مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند و از آلودگی آب های زیر زمینی نیز جلوگیری شود و همچنین بتوان از این آب در صنعت  استفاده کرد تا دستاوردی برای شرکت سنگ آهن مرکزی در این بحران بی آبی باشد.

فلاح مبارکه در بحث قرارداد پیمانکاران تاکید کرد: امور قراردادها باید تا پایان هفته نسبت به تنظیم قراردادها اقدام کند و پیگیری برای 3 هزار انشعاب جدید نیز انجام گیرد و یک اکیپ و شرکت جدیدی در کنار شرکت آرون آب به کار سرعت دهد.

گفتنی است در این جلسه محمد جهان منش، امیرسرداری مدیر حوزه مدیرعامل، رضایی مسئول حراست و سید مصطفی فخری مدیر روابط عمومی نیز حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده