رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
  • کد خبر : ۱۱۲۸
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از اداره پست شهرستان

بازديد فرماندار بافق از اداره پست شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" در اين بازديد ضمن تبريک اعياد قربان و غدير همچنين روز جهاني پست ، پست را يک نهاد دیرینه اجتماعی خواند و اظهار داشت: امروزه با مجهز شدن به پیشرفته ترین امکانات، پست سهم و نقش بیشتری در حوزه ارتباطات پیدا کرده است فرماندار […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ "سيد مهدي طلايي مقدم" در اين بازديد ضمن تبريک اعياد قربان و غدير همچنين روز جهاني پست ، پست را يک نهاد دیرینه اجتماعی خواند و اظهار داشت: امروزه با مجهز شدن به پیشرفته ترین امکانات، پست سهم و نقش بیشتری در حوزه ارتباطات پیدا کرده است

فرماندار بافق به نقش و جايگاه شبکه عظیم و گسترده پست دراستقرار و ارتقاء رفاه عمومی، دانش و فرهنگ اجتماعی اشاره کرد و گفت: وجود پست لازمه زندگي امروزي است و اختلال در خدمات آن مي تواند ساعاتي باعث ناهنجاري در خدمات ارائه شده به همشهريان و شهر باشد.

وي از اداره پست بافق به عنوان يک اداره الگو در سطح شهرستان ياد کرد و افزود: مجموعه اداره پست بافق متحمل زحمات زيادي از جمله پيگيري و انتشار تمبرهاي اختصاصي شهرستان ( شهداي فرهنگي ، يوز آسيايي و کنگره وحشي بافقي) هستند و از طرفي عملکرد اين اداره در برنامه تجليل از خبرنگاران در 17 مرداد و گراميداشت مناسبتهاي ملي و مذهبي از طريق پيامک خود باعث برجسته شدن عملکرد اداره پست مي شود.

طلايي مقدم ضمن تقدير و ابراز خرسندي از خدمات و زحمات اداره پست بافق گفت: اداره پست مجموعه اي همراه و همدل هستند و اين خود باعث شده جزء اداراتي باشد که همشهريان شکايت و نارضايتي از خدمات آن نداشته باشند.

"سيد مهدي طلايي مقدم" در اين بازديد در خصوص رفع مشكلات حوزه ي پست شهرستان از جمله بروزرساني وسيله نقليه و تعيين وضعيت شغلي برخي کارمندان قول مساعدت و  پيگيري داد.

رئيس اداره پست شهرستان بافق در ادامه به بيان فعاليتها و عملكرد 6 ماهه در شهرستان پرداخت و نسبت به تبيين سرويسهاي نوين پستي در شهرستان بافق گفت:اداره پست بافق و بهاباد با دارا بودن 10 نفر نیروی انسانی ، بیش از 17 خط مبادله پستی در سطح شهرستان و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی فناوری اطلاعات مانند خرید و فروش اینترنتی و سیستم رهگیری مرسولات توانسته است در 6 ماهه اول سال 93 افزون بر 65500 مرسوله پستی را جابجا کند .

وي از انجام بيش از 45 مورد خدمات و سرويس هاي متعدد در بافق خبر داد و افزود : در شش ماهه نخست سال جاري بيش از 91 هزار قبوض مخابراتي در سطح شهرستان توزيع شده ، در حدود 1420 مورد فروش اينترنتي انجام شده که در حوزه ترافيک پستي 10درصد نسبت به سال گذشته پيشرفت داشته است.

"عباس زارع" به دستاوردهای استاني اداره پست بافق اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول استان در حوزه پوشش درآمدي با 35 درصد افزايش ، کسب رتبه اول استان در ثبت نام از خانوارها در طرح هدفمندي يارانه ها و اخذ لوح تقدير از معاونت فني شرکت پست جمهوري اسلامي ايران از جمله اين موارد مي باشد.

وي انجام خدمات نیابتی سایر سازمانها و دستگاهها در راستای طرح پیشخوان ارائه خدمات دولتی را يادآور شد و افزود:ثبت نام آزمون های سراسری دانشگاهها ، ارائه خدمات نیروی انتظامی ، توزیع ابلاغیه بانکها و اداره ثبت اسناد و املاک ، توزیع کارت سوخت خودروها و انجام خدمات مشترکین و توزیع قبوض تلفن همراه و ثابت از جمله فعاليتهاي نيابتي اين ارگان مي باشد.

در پايان اين بازديد فرماندار بافق با اهدا لوح و هديه از خدمات نيروي هاي بازنشسته و شاغل در اداره پست بافق تقدير و تشکر کرد.

New2591 New2597 New2600 New2604 New2609 New2619 New2625

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده