رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
  • کد خبر : ۱۱۲۹۲۶
  • چاپ خبر : اهمیت و نقش پزشکان و کادر درمان در بحران کرونا نمود پیدا کرد
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

اهمیت و نقش پزشکان و کادر درمان در بحران کرونا نمود پیدا کرد

رضا فلاح مبارکه با بیان اینکه در 2 سال گذشته اهمیت و دشواری کار پزشکان و کادر درمان برای مردم مشخص شد،افزود: گاهی انسان قدر نعمتی که از آن برخوردار است را نمی داند مگر آن را از دست دهد. سلامتی تاجی بر سر افراد سالم است که قدر آن را بیماران می دانند.به گزارش […]

رضا فلاح مبارکه با بیان اینکه در 2 سال گذشته اهمیت و دشواری کار پزشکان و کادر درمان برای مردم مشخص شد،افزود: گاهی انسان قدر نعمتی که از آن برخوردار است را نمی داند مگر آن را از دست دهد. سلامتی تاجی بر سر افراد سالم است که قدر آن را بیماران می دانند.
به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز به همراه سید مصطفی فخری مدیر روابط عمومی،غلامرضا پور مدیرhse ، رضایی مسئول حراست ، سرداری مدیرحوزه مدیرعامل شرکت به مناسبت روز پزشک با پزشکان مجموعه بهداری آهنشهر دیدار و با اهدای شاخه گل از آنان تجلیل نمود.

مدیر HSE شرکت در این دیدار ضمن تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور و مجموعه بهداری آهنشهر که در شرایط کرونایی تلاش بسیار نمودند، گزارشی از عملکرد واحد بهداشت و درمان شرکت در طول 5 ماه اخیر داد.

وی در بحث معاینات دوره ای پرسنل که از فروردین تاکنون برای بیش از 2 هزار نفر انجام گرفته است،گفت: از این تعداد 1926 نفر نیروهای تبدیل وضعیت بودند.

غلامرضاپور روند ابتلا به کرونا طی 2 ماه گذشته را صعودی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با تمهیداتی که اتخاذ شد از جمله لغو ماموریت ها ، موارد مثبت کرونا رو به کاهش است .

وی در بحث خدمات تایید نسخ بازنشستگان و پرسنل شرکت بیان کرد: برای حدود 35 هزار و 934 نفر تایید نسخ طی 5 ماه انجام گرفته است.

مدیر HSE شرکت تعداد مراجعین به بهداری آهنشهر را طی 5 ماه 19هزار و 776 نفر عنوان کرد که از خدمات پزشکی،تزریقات یا پانسمان استفاده کرده اند و اظهار داشت: همچنین 9 هزار نفر از خدمات داروخانه استفاده نموده اند.

وی در بحث واکسناسیون که با پیگیری شرکت سنگ آهن و همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام گرفت ، گفت علیرغم اطلاع رسانی و بیان ضرورت این مهم متاسفانه تاکنون استقبالی از این امر نشد و تنها 200 نفر از شنبه هفته گذشته تاکنون واکسینه شدند،تصریح کرد: از مجموع 3هزار نفر افراد بالای 45 سال حدود هزار نفر واکسینه شدند و علت آنکه به رده سنی زیر 45 سال نرسیده است عدم استقبال از این امر است.

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی شرکت و شهرستان،گفت: در 2 سال گذشته اهمیت و دشواری کار پزشکان و کادر درمان برای مردم مشخص شد. گاهی انسان قدر نعمتی که از آن برخوردار است را نمی داند مگر آن را از دست دهد. سلامتی تاجی بر سر افراد سالم است که قدر آن را بیماران می دانند.

وی در خصوص معاینات دوره ای پرسنل هدف را کنترل بیماری ها و برنامه ریزی برای درمان آن دانست که انتظار می رود این امر انجام گیرد و افزود: در بحث تایید نسخ این امر می بایست سیستمی شود تا از برخی مسائل جلوگیری کند و سطح انتظارات و مراجعات را کاهش دهد .

فلاح مبارکه در بحث واکسیناسیون پرسنل بالای 45 سال تصریح کرد: اگر فردی مبتلا به کرونا شد و سیستم اعلام به عدم واکسینه نمود، کارکرد وی تایید نخواهد شدو می بایست از مرخصی استعلاجی استفاده نماید .

وی با بیان اینکه کشور به لحاظ اقتصادی و اجتماعی در شرایط سختی قرار دارد و مردم متحمل دشواری های بسیاری هستند،گفت: ما نیز باید آستانه تحمل و صبر خود را بالا ببریم،مردم از مجموعه سنگ آهن مرکزی انتظار بیشتری دارند وبا صبوری و همدلی این دوره نیز خواهد گذشت.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده