رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴
  • کد خبر : ۱۱۳۱۷۴
  • چاپ خبر : نمایشگاه هنر های تجسمی در شهرستان بافق افتتاح شد

نمایشگاه هنر های تجسمی در شهرستان بافق افتتاح شد

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی نقاشی با رونمایی از آثار هنرمندان در گالری هنرهای زیبای شهرستان بافق آغاز بکار کرد. به گزارش آفتاب بافق ، در این نمایشگاه گروهی که با حضور مسئولین مربوطه در محل گالری هنر های زیبا افتتاح شد،آثاری از هنرمندان شهرستان بافق به نمایش گذاشته شده است. مهشید تقی زاده دبیر انجمن […]

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی نقاشی با رونمایی از آثار هنرمندان در گالری هنرهای زیبای شهرستان بافق آغاز بکار کرد.

به گزارش آفتاب بافق ، در این نمایشگاه گروهی که با حضور مسئولین مربوطه در محل گالری هنر های زیبا افتتاح شد،آثاری از هنرمندان شهرستان بافق به نمایش گذاشته شده است.

مهشید تقی زاده دبیر انجمن هنرهای تجسمی شهرستان بافق و مسئول برگزارکننده نمایشگاه با اشاره به استقبال هنردوستان از برگزاری نمایشگاه گفت: توجه روزافزون به هنر موجب دلگرمی هنرمندان و مشوق آنها در این راه است.

وی ضمن قدردانی از توجه و پشیتبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد و فرمانداری ،شهرداری شهرستان بافق و حمایت رسانه ها از هنرمندان افزود : برگزاری نمایشگاه ها بر خلاقیت و مسئولیت هنرمند در قبال جامعه تاثیر گذار است.

این نمایشگاه از 13 لغایت هجدهم 18ماه در گالری هنر های زیبای شهرستان بافق دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 17 الی 21 جهت بازدید از نمایشگاه به گالری هنر های زیبا واقع در شهرستان بافق، به نشانی بلوار امام خمینی(ره) ، جنب بانک مسکن،گالری هنرهای زیبا مراجعه کنند.
لازم بذکر است نوروزاده شهردار بافق،ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موفق مدیر روابط عمومی شهرداری از بازدید کنندگان این نمایشگاه بودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده