رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر : ۱۱۳۴۱۷
  • چاپ خبر : رسالت امروز در جامعه اسلامی بصیرت افزایی و مقابله با تهدید دشمنان است / آیین تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق

رسالت امروز در جامعه اسلامی بصیرت افزایی و مقابله با تهدید دشمنان است / آیین تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق

امام جمعه بافق در مراسم تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق با بیان اینکه رسالت امروز در جامعه اسلامی بصیرت افزایی و مقابله با تهدید دشمنان است،افزود: از هجمه‌های دشمنان نهراسید و با آگاهی و شناخت درست از دین در برابر آن ایستادگی کنید. به گزارش آفتاب بافق؛ آئین […]

امام جمعه بافق در مراسم تکریم و معارفه مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق با بیان اینکه رسالت امروز در جامعه اسلامی بصیرت افزایی و مقابله با تهدید دشمنان است،افزود: از هجمه‌های دشمنان نهراسید و با آگاهی و شناخت درست از دین در برابر آن ایستادگی کنید.

به گزارش آفتاب بافق؛ آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان،فرمانده سپاه الغدیراستان یزد، حجت الاسلام والمسلمین سعادت فرامام جمعه بافق فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و جمعی دیگر از مسئولا شهرستان و پاسداران در سالن اداره ارشاد برگزارشد.

امام جمعه بافق در این مراسم با بیان اینکه رسالت امروز در جامعه اسلامی بصیرت افزایی و مقابله با تهدید دشمنان است،افزود:  از هجمه‌های دشمنان نهراسید و با آگاهی و شناخت درست از دین در برابر آن ایستادگی کنید..

وی تصریح کرد: بصیرت دینی، اخلاقی و سیاسی باعث می‌شود انحراف از بین برود و انسان در مسیر درست تعالی قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر با تجلیل از نیرو‌های بسیج، بیان داشت: سبزپوشان بسیج و سپاه امروز با جانفشانی و خدمت رسانی، الگوی بزرگی برای بصیرت و آگاهی هستند.

سپس حجت الاسلام کاظم کریم بیگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی، گفت: اشرافی گری و تجمل گرایی امروز عامل ویرانگر خانواده و جامعه است.

وی ادامه داد:  این اشرافی گری در آئین‌ها و سنت‌های مذهبی و نذورات نیز وارد شده است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با بیان آسیب‌های فضای مجازی، افزود: رشد و تعالی و تفکر خانواده‌ها درگیر فضای مجازی شده و ذائقه‌ها را تغییر داده است.

حجت الاسلام کریم بیگی گفت: جریان فضای مجازی آرام و ناخودآگاه قشر آینده ساز جامعه را تحت تاثیر قرار داده و باعث کاهش تفکر آنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن نیز در این زمینه آرام ننشسته است و حتی در این تکنولوژی تحریمی هم وجود ندارد.

گفتنی است،در این آئین از زحمات حجت الاسلام دهستانی مسئول سابق نماینده ولی فقیه در بسیج بافق تجلیل و حجت الاسلام رشید فدایی به عنوان مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسسج بافق معرفی شد.

منبع: روابط عمومی نهاد امامت جمعه شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده