رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
  • کد خبر : ۱۱۳۵۷۴
  • چاپ خبر : حضور شرکت سنگ آهن مرکزی در نمایشگاه صنعت، معدن و تجهیزات وابسته در یزد

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی در نمایشگاه صنعت، معدن و تجهیزات وابسته در یزد

ششمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ۹۰ شرکت معدنی و صنعتی از سراسر کشور  با حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد دائر شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ علمدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد […]

ششمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ۹۰ شرکت معدنی و صنعتی از سراسر کشور  با حضور شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد دائر شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ علمدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعتی و معدنی استان در سال جاری است، افزود: در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت صنعتی و معدنی از سراسر کشور در زمینه‌های صنعتی، معدنی و ماشین آلات صنعتی و معدنی در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با رعایت شیوه نامه های بهداشتی حضور یافته اند.

وی گفت: واحد‌های تولیدی صنعتی و معدنی تجهیزات و قطعات مورد نیاز خود را برای بهره گیری از توان داخلی برای تولید و جلوگیری از واردات عرضه کرده اند که شرکت‌های تولیدی متقاضی پس از اعلام آمادگی برای تولید به شرکت‌های مرتبط معرفی می‌شوند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا ۳ مهرماه از ساعت ۱۶تا۲۱ در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد دایر است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده