رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر : ۱۱۳۶۳
  • چاپ خبر : زنگ نفرت از استكبار جهاني در مدارس بافق نواخته شد+ تصاوير

زنگ نفرت از استكبار جهاني در مدارس بافق نواخته شد+ تصاوير

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز در آييني همزمان با روز بسيج دانش آموزي و با حضور معاون فرماندار بافق ، مدير آموزش و پرورش ،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و جمعي از مسئولان محلي زنگ نفرت از استكبار جهاني در دبيرستان دخترانه نمونه حضرت معصومه (س) بافق به صدا در آمد. مدير آموزش […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز در آييني همزمان با روز بسيج دانش آموزي و با حضور معاون فرماندار بافق ، مدير آموزش و پرورش ،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و جمعي از مسئولان محلي زنگ نفرت از استكبار جهاني در دبيرستان دخترانه نمونه حضرت معصومه (س) بافق به صدا در آمد.
مدير آموزش و پرورش بافق در اين مراسمبا گراميداشت ايام ماه محرم و با بيان پيشرفت هاي كشور در عرصه هاي مختلف علمي، اين پيشرفت ها را مرهون جانفشاني جوانان و از بركات انقلاب اسلامي ايران دانست و اظهارداشت:انقلاب اسلامي ايران و روحيه استكبار ستيزي ما برگرفته از قيام عاشورا است كه بايد با هوشياري كامل از اين دستاوردهاي عظيم با تلاش و كوشش در زمينه تحصيلي حفاظت نماييم.
علي اصغر رنجبر در ادامه به اهميت وجود تفكر بسيجي بين دانش آموزان اشاره كرد و افزود:طبق فرمايشات امام راحل (ره) هركاري با كه با بسيج شدن افراد و اتحاد و همبستگي صورت پذيرد خود نمونه اي از پياده كردن تفكر بسيجي است كه اين باعث مي شود در آن فعاليت به نتيجه برسيم.
وي عنوان داشت: حضور جوانان در صحنه هاي نبرد حق عليه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس نمونه بارز تفكر بسيجي بود كه ما بايد امروز برخود تكليف بدانيم كه حافظ خون شهدا باشيم.
رنجبر تلاش در زمينه تحصيلي مهمترين وظيفه دانش آموزان عنوان كرد و ابراز داشت: دانش آموزان بايد با درس خواندن خود در مسير پيشرفت و اعتلاي انقلاب اسلامي و كشور گام بردارند و نقشه هاي شوم دشمنان قسم خورده اين نظام را نقش بر آب كنند.
گفتني است قرائت مقاله از سوي دانش آموزان و برپايي نمايشگاه عكس از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

IMG_9842

IMG_9843

IMG_9844

IMG_9846

IMG_9849

IMG_9854

IMG_9862

IMG_9864

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده