رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر : ۱۱۳۸
  • چاپ خبر : طنين زنگ عاطفه ها در مدارس بافق

طنين زنگ عاطفه ها در مدارس بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با سراسر کشور مراسم زنگ عاطفه ها با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان محلي و اولياء و مربيان دانش آموزان در دبستان پسرانه شهيد چمران بافق برگزار شد. امام جمعه بافق در این مراسم از واژه عاطفه به عنوان يک واژه بسيار ظريف ياد کرد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با سراسر کشور مراسم زنگ عاطفه ها با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان محلي و اولياء و مربيان دانش آموزان در دبستان پسرانه شهيد چمران بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در این مراسم از واژه عاطفه به عنوان يک واژه بسيار ظريف ياد کرد و اظهار داشت : خدمت به هم نوع و بازکردن گره افراد در پيشگاه خداوند از ارزش و مقام خاصي برخوردار است .

حجت الاسلام والمسلمین سليماني افزود : یکی از مواردی که در مدارس می توان آموخت همین مسائل عاطفی و کمک به هم نوع است و جشن عاطفه ها تمرینی است برای اظهار محبت به دیگران همین که بتوانیم حتی در دوره تحصیلی به همکلاسی خود کمک کنیم او را به توانمندی می رسانیم و این موضوع یکی از مسائل ارزشمند انسانی است.

فرماندار بافق نيز با تبريک اعياد قربان و غدير و گراميداشت هفته ولايت برگزاری این جشن را گامی موثر در راستای نهادینه کردن فرهنگ انفاق در میان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: امروزه يكي از مهمترين نيازهاي بشري حس نوع دوستي و انسان دوستي است که اين امر با برگزاري  جشن عاطفه ها باعث ترويج مهر و محبت و حس نوع دوستی در بین دانش آموزان خواهد شد.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تاکيد به اينکه مدارس بهترين مکاني بوده که مورد بازديد قرار داده گفت: همگام شدن و مشارکت با برنامه هاي دانش آموزان در کمک به ديگران و بازتاب روحیه انفاق و نوع دوستی قابل درک و از اهميني والايي برخوردار است .

قرائت پيام مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان يزد ، تبريک جشن عاطفه ها از زبان مدير آموزش و پرورش بافق همچنين اجراي سرود و دکلمه از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

New2503 New2504 New2512 New2519 New2539 New2549 New2555 New2558 New2570

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده