رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
  • کد خبر : ۱۱۴۱۶
  • چاپ خبر : باید با مدیریت هزینه ها از بحران اقتصادی عبور کنیم

باید با مدیریت هزینه ها از بحران اقتصادی عبور کنیم

به گزارش آفتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، نشست کلیه گروه های طرح حلقه های صالحین در مسجد فاطمیه آهنشهر و با حضور جمع کثیری از بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) برگزار شد. در این نشست ابتدا جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و بزرگداشت […]

به گزارش آفتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، نشست کلیه گروه های طرح حلقه های صالحین در مسجد فاطمیه آهنشهر و با حضور جمع کثیری از بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) برگزار شد.

در این نشست ابتدا جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و بزرگداشت روز سیزدهم آبان، گفت: سیزدهم آبان یادآور حماسه جوانان این کشور در راه مبارزه با استکبار جهانی و الگو شدن این ایستادگی در مقابل جهانخواران و زور گویان و مستکبران جهانی برای جوانان و مردم کشورهای مظلوم و مستضعف دنیا می‌باشد.

محمد رضا رضایی پور یادآور شد: امروز آمریکای جنایتکار با تهاجم فرهنگی، جوانان ما را هدف گرفته است. وجود ۱۶۰ شبکه های فارسی زبان ماهواره ای که علیه نظام کار می کنند، تمامی شبکه ها محور اصلی خود را بر مبنی رواج خیانت خانواده، ترویج بی حجابی و حذف چادر قرار داده اند.

وی در ادامه اذعان داشت: با وجود ۱۰۰ میلیون سیم کارت تلفن در کشور که ۷۰ میلیون آن فعال و ۸۰ درصد آن ها به شبکه های اجتماعی متصل هستند این فراگیری باعث ترویج شایعه، دروغ پراکنی و تمسخر قرار دادن قومیت ها شده است.

رضایی پور سپس به وجود شرایط بحرانی اقتصادی شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه به دلیل اوضاع نامساعد بازار و افت قیمت سنگ آهن، شرکت دچار یک بحران اقتصادی شده است که بایستی با کمک و همدلی و رعایت قوانین کاهش هزینه ای، از این بحران به سلامت عبور کنیم.

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) گفت: این شرایط در اکثر شرکت های همکار و معادن سنگ آهن بوجود آمده، ناشی از کمبود تقاضای بازار جهانی فولاد و رکود در این دو بخش بوده که به مرور طی چند سال گذشته ایجاد شده و باید کلیه کارکنان در جریان شرایط بحرانی فعلی قرار گیرند تا بتوانیم هزینه ها را کاهش دهیم. باید با مدیریت هزینه ها ، با همین مقدار درآمدمان این بحران را بگذرانیم.

گفتنی است در این نشست، فیلم جلسه چند روز پیش کمیته پیشگیری از بحران که با حضور مدیران و سرپرستان شرکت برگزار شد، برای گروه های حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم(ص) به نمایش گذاشته شد.

در این فیلم معاون بازرگانی و مدیرعامل شرکت به بیان شرایط اقتصادی شرکت و بحران فعلی پرداختند.

حلقه های صالحین

DO3P2629

DO3P2625

DO3P2587

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده