رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : ۱۱۴۵۰۹
  • چاپ خبر : وجود انسان ها زمانی ارزشمند و در تاریخ می ماند که به دستگاه باعظمت اهل بیت (ع) خدمت کند / آیین تجلیل از ذاکرین پیشکسوت و نوجوان بافقی +تصاویر
امام جمعه بافق:

وجود انسان ها زمانی ارزشمند و در تاریخ می ماند که به دستگاه باعظمت اهل بیت (ع) خدمت کند / آیین تجلیل از ذاکرین پیشکسوت و نوجوان بافقی +تصاویر

حجت الاسلام سعادت فر در آیین تجلیل از ذاکرین پیشکسوت و نوجوان بافقی بیان کرد: وجود ما انسان ها زمانی ارزشمند،نورانی،باصفا،زلال، موثر و در تاریخ باقی می ماند که بتواند به دستگاه باعظمت اهل بیت (ع) خدمت کند.به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله (عج)،مراسم تجلیل از ذاکرین […]


حجت الاسلام سعادت فر در آیین تجلیل از ذاکرین پیشکسوت و نوجوان بافقی بیان کرد: وجود ما انسان ها زمانی ارزشمند،نورانی،باصفا،زلال، موثر و در تاریخ باقی می ماند که بتواند به دستگاه باعظمت اهل بیت (ع) خدمت کند.

به گزارش آفتاب بافق؛
همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله (عج)،مراسم تجلیل از ذاکرین پیشکسوت و نوجوان بافقی صبح امروز با حضور حجت الاسلام سعادت فر،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،رئیس اداره تبلیغات اسلامی،معاون آموزشی آموزش و پرورش،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از روحانیون در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سعادت فر امام جمعه بافق در این مراسم ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج)،با بیان اینکه هیچ ارزشی در زندگی انسان ها به اندازه خدمت به دستگاه اهل بیت (ع) نیست،افزود: وجود ما انسان ها زمانی ارزشمند،نورانی،باصفا،زلال، موثر و در تاریخ باقی می ماند که بتواند به دستگاه باعظمت اهل بیت (ع) خدمت کند.

وی هدف از برگزاری این مراسم را با توجه به سپرس شدن ماه های محرم و صفر و حضور ذاکرین پیشکسوت ونوجوانان بیان کرد: گروهی در این جمع سالیان سال مدال افتخار نوکری به سید الشهدا (ع) را دارند و گروهی دیگر به تازگی به دستگاه با عظمت اباعبدالله الحسین(ع) پیوستند. دراین روز فرخنده جوانان ما دست پیشکسوتان را ببوسند و به پیشگاه بزرگان خود ادای احترام کنند و توفیقات خود را مضاعف کنند. بزرگان نیز تجربیات خود را در اختیار نوجوانان قرار دهند و برای آنان دعای خیر کنند و آنچه که احساس می کنند در این مسیر عرض ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) راهگشا است در اختیار آنان قرار دهند.

در ادامه 2 تن از ذاکرین پیشکسوت و نوجوان به مناسبت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) مدیحه سرایی کردند و در پایان از ذاکرین و روحانیون حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده