رفتن به بالا
  • شنبه - ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
  • کد خبر : ۱۱۴۹۰۷
  • چاپ خبر : برگزاری دوره آموزشی عکاسی نورپردازی در آتلیه و فضای باز در بافق + تصاویر

برگزاری دوره آموزشی عکاسی نورپردازی در آتلیه و فضای باز در بافق + تصاویر

به همت انجمن عکاسان شهرستان بافق روز گذشته دوره آموزشی عکاسی نورپردازی در آتلیه و فضای باز در سینما قدس آهنشهر  برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سومین دوره آموزش عکاسی روز گذشته در زمینه نورپردازی در آتلیه و فضای باز با حضور 40 نفر از اعضای انجمن عکاسان شهرستان بافق در سینما قدس آهنشهر […]

به همت انجمن عکاسان شهرستان بافق روز گذشته دوره آموزشی عکاسی نورپردازی در آتلیه و فضای باز در سینما قدس آهنشهر  برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سومین دوره آموزش عکاسی روز گذشته در زمینه نورپردازی در آتلیه و فضای باز با حضور 40 نفر از اعضای انجمن عکاسان شهرستان بافق در سینما قدس آهنشهر برگزار شد.

محمود تقی زاده بافقی دبیر انجمن عکاسان شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با حضور مدرس محمد حسین قلی زاده و موضوع نورپردازی در آتلیه و فضای باز برگزار شد که عکاسان با انواع نورپردازی،انواع نور،تنظیمات دوربین برای عکاسی با فلاش،لنز های مناسب برای عکاسی پرتره،استفاده از نور طبیعی،استفاده از رفلکتور و نور پردازی خلاقانه آشنا شدند.

وی با تاکید به استفاده از پتانسیل های شهرستان برای ارتقا سطح علمی عکاسان بافقی،بیان کرد: بیش از۸۰ نفر از عکاسان تاکنون ثبت نام کرده اند و تمامی اعضا دارای کارت عضویت می باشند..

دبیر انجمن عکاسان شهرستان بافق در پایان ضمن تشکر از حمایتهای مدیر روابط عمومی،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهرداری و اداره منابع طبیعی در برگزاری این دوره های آموزشی،از همراهی امیرعباس نارگانی که در برگزاری دوره آموزش عکاسی طبیعت و حیات وحش، سید مجید غضنفری عکاسی نجوم و محمد حسین قلی زاده در این دوره قدردای کرد.

منبع: روابط عمومی انجمن عکاسان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده