رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
  • کد خبر : ۱۱۴۹۷
  • چاپ خبر : برگزاری مطلوب همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در بافق مستلزم برنامه ریزی است

برگزاری مطلوب همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در بافق مستلزم برنامه ریزی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار بافق در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در بافق که با حضور معاون فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان بر محل فرمانداری برگزار شد بر برنامه ریزی جهت برگزاری مطلوب این همایش تاکید کرد . سید […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ فرماندار بافق در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری نخستین همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری در بافق که با حضور معاون فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان بر محل فرمانداری برگزار شد بر برنامه ریزی جهت برگزاری مطلوب این همایش تاکید کرد .
سید مهدی طلایی مقدم مهم ترین زمینه ی اثربخشی برای توسعه شهرستان بافق را جذب سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این همایش شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های موجود شهرستان و نیز شناسایی نیازها و اولویتهای سرمایه گذاری در شهرستان بافق است.
فرماندار بافق خاطر نشان کرد : برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه مطلوب تر این همایش که به معرفی و تبیین فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلفی چون صنایع جوار معدنی و فولادی – صنایع جوار ریلی – کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری – صنعت توریست و گردشگری می پردازد در راستای تحقق سند توسعه شهرستان ضروری است.
وی با تاکید بر شناسایی سرمایه گذاران فعال در حوزه های مختلف معدنی ، ریلی ، کشاورزی و گردشگری خاطر نشان کرد: پس از شناسایی و ارسال طرح های قابل سرمایه گذاری در بخش های مذکور می بایست از سرمایه گذاران در این همایش سرمایه گذاری دعوت نماییم.
فرماندار بافق باتوجه به اهمیت موضوع بر ضرورت اهتمام و توجه جدی دستگاه های ذیربط در استان و شهرستان تاکید کرد و از ادارات ذیربط خواست با جدیت و برنامه ریزی دقیق به این موضوع ورود کرده و نسبت به انجام وظایف محوله و مرتبط اقدام کنند.
طلایی مقدم افزود: شهرستان بافق با توجه به وجود آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، استقرار در مسير كريدورهاي (شمال- جنوب) و (شرق- غرب)، قرار گرفتن در مرکز پنج راه ريلي كشور ، وجود آثار تاريخي و گردشگري فراوان ، موقعيت ممتاز منطقه به دلیل وجود توده-ها و ذخاير متعدد و متنوع معدني زمینه بسیار مناسبی را برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری دارد.
وی در پایان خواستار فعال شدن دبیرخانه همایش در شهرستان شد و اظهار کرد: راه اندازی سایت مستقل، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده، بروز رسانی اطلاعات و اخبار و معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان بافق از جمله مواردی است که از هم اکنون باید به آن توجه شود.

IMG_0280

IMG_0285

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده