رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
  • کد خبر : ۱۱۵۰۱
  • چاپ خبر : هولدینگ بزرگ جی.اف.ای ژاپن در بافق

هولدینگ بزرگ جی.اف.ای ژاپن در بافق

به گزارش آفتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، مدیران و متخصصان ارشد شرکت JFE Shoji Trade وابسته به JFE Holding کشور ژاپن، که زیرمجموعه بازرگانی ، تجارت و سرمایه گذاری این هولدینگ می باشد، از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بازدید کردند. در این سفر که بمنظور شناخت بسترهای مناسب سرمایه گذاری و […]

به گزارش آفتاب به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، مدیران و متخصصان ارشد شرکت JFE Shoji Trade وابسته به JFE Holding کشور ژاپن، که زیرمجموعه بازرگانی ، تجارت و سرمایه گذاری این هولدینگ می باشد، از مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی بازدید کردند.

در این سفر که بمنظور شناخت بسترهای مناسب سرمایه گذاری و تجارت با سنگ آهن مرکزی از طرف شرکت JFE برنامه ریزی شده بود، استخراج، کارخانه خردایش، گندله، فولاد بافق کسری و مجموعه فراوری مورد بازدید قرار گرفت.

“هیرانو” سرپرست تیم بازدیدکننده، در جلسه ای مشترک با محمد جواد عسکری مدیر عامل سنگ آهن مرکزی، در معرفی شرکت JFE اظهار داشت: هولدینگ JFE یک هولدینگ بزرگ در کشور ژاپن هست که در زمینه های تولید فولاد، مهندسی و ساخت ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید، صنایع معدنی و بطور کلی همه مراحل تولید فولاد از ابتدای آن یعنی استخراج سنگ آهن تا چرخه تکمیلی آن یعنی آگلومراسیون، گندله و فولاد و همچنین ساخت ماشین آلات صنعتی ، صنایع خودرو سازی و حتی در زمینه بازاریابی، تجارت و بازرگانی و رساندن محصول به دست مشتری و حتی ساخت ماشین آلات مورد نیاز مشتری فعالیت می کند.

وی توضیح داد : هولدینگ JFE از سه بخش JEF Steel در زمینه فولاد، JEF Engineering مهندسی و ساخت ماشین آلات و JEF Shoji Trade در زمینه تجارت و بازرگانی تشکیل شده است که هر کدام به صورت کاملا مستقل عمل کرده و اهداف هولدینگ را محقق می سازند.

متخصص خرید مواد اولیه این شرکت، “مایانو” نیز در این جلسه، ضمن اظهار خرسندی از این سفر بیان داشت: برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم. من بیشتر شرکتهای معدنی و معادن دنیا را از نزدیک دیده ام و با بسیاری از آنها رابطه بازرگانی داشته ام. آنچه که در مورد سنگ آهن مرکزی برایم جالب توجه بود سیستم جانمایی شما بود که در کنار معدن، هم کارخانه خردایش، هم کنسانتره، هم گندله و هم فولاد دیده شده و هم سیستم اداری و سازمانی شما نیز در همین مجموعه واقع شده است.

مدیر عامل سنگ آهن مرکزی نیز طی سخنانی ضمن معرفی محصولات، نوع و میزان تولید سالیانه آنها، زمینه های تجارت و سرمایه گذاری JFE در سنگ آهن مرکزی را تشریح و بستر سرمایه گذاری را فراهم شده خواند و از حضور این شرکت بزرگ ژاپنی در بافق، استقبال کرد.

IMG_2699-300x225

IMG_2013-300x225

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده