رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
  • کد خبر : ۱۱۵۰۴۸
  • چاپ خبر : بانوان برای کاهش مشکلات اجتماعی با وحدت و همدلی حرکتی سازمان یافته را رقم بزنند
عضو شورای اسلامی شهر بافق:

بانوان برای کاهش مشکلات اجتماعی با وحدت و همدلی حرکتی سازمان یافته را رقم بزنند

زهرا زارعی با بیان اینکه در تاریخ هر کجا زنان در مقابله با مشکلات جامعه پا به عرصه ی اجتماع گذاشتند دوشادوش مردان نقش آفرینی کردند،افزود: امروز هم لازم است بانوان برای کاهش مشکلات اجتماعی با وحدت و همدلی حرکتی سازمان یافته را رقم بزنند. به گزارش آفتاب بافق؛  بانوان مدیر و کارمند ادارات و […]

زهرا زارعی با بیان اینکه در تاریخ هر کجا زنان در مقابله با مشکلات جامعه پا به عرصه ی اجتماع گذاشتند دوشادوش مردان نقش آفرینی کردند،افزود: امروز هم لازم است بانوان برای کاهش مشکلات اجتماعی با وحدت و همدلی حرکتی سازمان یافته را رقم بزنند.

به گزارش آفتاب بافق؛  بانوان مدیر و کارمند ادارات و موسسات شهرستان بافق با زهرا زارعی عضو شورای شهر بافق طی نشستی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات شهر بخصوص معضلات و آسیب‌های اجتماعی پرداختند.

زارعی در این نشست با تأمل در تاریخ با بیان اینکه هر کجا زنان در مقابله با مشکلات جامعه پا به عرصه ی اجتماع گذاشتند دوشادوش مردان نقش آفرینی کردند،افزود: این حضور زنان موجب تسهیل و به نتیجه رسیدن حرکت های عظیم اجتماعی شد و دست آوردهای جامعه در جهت رسیدن به اهداف خود با سرعت و سهولت بینظیری مواجه شد.

وی تاکید کرد: امروز هم لازم است بانوان برای کاهش مشکلات اجتماعی با وحدت و همدلی حرکتی سازمان یافته را رقم بزنند.

عضور شورای اسلامی شهر بافق با اشاره به آنکه جلسات و کارگروه های بانوان باید به سمتی برود که که ما باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی چکار کنیم،گفت:  بجای اندیشیدن به اینکه دیگران باید چه کنند تا مشکلات جامعه کم شود، روی این مسئله تمرکز شود که ما بانوان باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که امروز بسیاری از خانواده ها با آن دست و پنجه نرم می کنند،چه کنیم و بانوان مسئول، نقش و مسئولیت خود را در این راستا پیدا کنند.

گفتنی است در این جلسه بانوان مدیر در ادارات مختلف شهر بافق به بیان نظرات و ایده های خود به جهت هم افزایی و تعامل و وحدت هر چه بیشتر پرداختند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده