رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
  • کد خبر : ۱۱۵۰۶
  • چاپ خبر : نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان بافق برگزار شد

نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي بافق با حضور فرماندار ،جمعي از اعضاي اين انجمن و چند تن از فعالان عرصه كتاب و كتابخواني در محل فرماندا ري بافق برگزار شد. فرماندار بافق در اين نشست با تاكيد براهميت كتاب و كتابخواني در رشد و توسعه همه جانبه اظهارداشت: یکی […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ نشست انجمن كتابخانه هاي عمومي بافق با حضور فرماندار ،جمعي از اعضاي اين انجمن و چند تن از فعالان عرصه كتاب و كتابخواني در محل فرماندا ري بافق برگزار شد.
فرماندار بافق در اين نشست با تاكيد براهميت كتاب و كتابخواني در رشد و توسعه همه جانبه اظهارداشت: یکی از کارهایی که در توسعه و بالندگي جامعه نقش بسزايي كتابخواني مي باشد كه بايد با فراهم كردن امكانات و زيرساختهاي لازم در زمينه كتابخواني وافزايش مطالعه گام برداشت.
“سيد مهدي طلايي مقدم” همچنين بر ضرورت فرهنگ سازي در زمينه گسترش كتابخواني دربين مردم از سوي نهاد هاي عمومي و ادارات شهرستان تاكيد كرد و گفت: ايجاد ايستگاه هاي مطالعه در نهاد هاي عمومي و ادارات يكي از راهكار هاي موثر در زمينه افزايش مطالعه شهروندان مي باشد و ضرورت دارد اقدام لازم دراين زمينه صورت گيرد.
در ادامه اين جلسه برنامه هاي اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان بافق در هفته كتاب و كتابخواني كه از 24 آبان ماه آغاز مي شود تشريح شد.
برپايي نمايشگاه تازه هاي كتاب ، عكس عاشورا و نمايشگاه نقاشي شهرستان بافق ، برگزاري مسابقه كتابخواني آنلاين و كارگاه قصه گويي ، بازديد دانش آموزان از كتابخانه هاي عمومي ، برگزاري زنگ كتابخواني و نشست كتابخوان در مدارس ، ايجاد ايستگاه هاي وقف كتاب در نقاط مختلف شهر در هفته كتاب و كتابخواني از جمله موضوعاتي بود كه در اين نشست مطرح شد و وحاضرين در ادامه پيرامون برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي اين هفته بحث وتبادل نظر كردند.
گفتني است در پايان اين نشست از دو نفر از كتابخوانان برتر شهرستان با اهداي لوح تقدير و هديه تجليل شد.
photo_2015-11-11_11-55-46

photo_2015-11-11_11-55-48

photo_2015-11-11_11-55-52

photo_2015-11-11_11-55-57

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده