رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر : ۱۱۵۳۷۴
  • چاپ خبر : مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان در «روستای کوشک» برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان در «روستای کوشک» برگزار شد

مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» با حضور اقشار مختلف مردم در روستای کوشک ” برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ ، مراسم محوری ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز (جمعه) […]


مراسم ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» با حضور اقشار مختلف مردم در روستای کوشک ” برگزار شد.


به گزارش آفتاب بافق؛ ، مراسم محوری ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امروز (جمعه) با حضور جمعی از مردم شهیدپرور اروستای کوشک ، ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دهیار وستا و با سخنرانی جناب آقای بابایی برگزار شد.

امسال دومین سالی است که به واسطه ویروس کرونا حال و هوای مراسم بزرگداشت روز استکبارستیزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا متفاوت از همیشه برگزار می‌شود، اما این تفاوت در برگزاری مراسم چیزی از شکوه و عظمت آن کم نکرده و در عوض فعالان فضای مجازی مراسم روز دانش‌آموز را با شکوهی هر چه تمام‌تر در این فضا به نمایش می‌گذارند.

همچنین در کنار برگزاری بزرگداشت روز ۱۳ آبان نیز ،جوایزی به دانش آموزان حاضر در مراسم توسط دهیاری و پایگاه شهید هاشمی نژاد اهدا گردید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده