رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸
  • کد خبر : ۱۱۵۴۲
  • چاپ خبر : شهرستان بافق بهترین شهرستان برای ایجاد چرخه فولادی است

شهرستان بافق بهترین شهرستان برای ایجاد چرخه فولادی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در جلسه مشترک دو هفتگی فرماندار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شورای اسلامی شهر و صاحبان صنایع شهرستان بافق ، مسائل و مشکلات طرح های در حال اجرا بویژه در زمینه صنایع جوار معدنی مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه حجت الاسلام زارع زاده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در جلسه مشترک دو هفتگی فرماندار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شورای اسلامی شهر و صاحبان صنایع شهرستان بافق ، مسائل و مشکلات طرح های در حال اجرا بویژه در زمینه صنایع جوار معدنی مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه حجت الاسلام زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بر لزوم شروع و تکمیل واحدهای جوار معدنی بویژه کارخانه های فولاد و گندله سازی تاکید نمودند.
فرماندار بافق با اشاره به شرایط فعلی و مشکلات صنعت فولاد به ویژه کاهش قیمت سنگ را یادآور شد و گفت : مهمترین راهکار در شرایط فعلی تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان می باشد به نحوی که سنگ خام در بازار داخلی مصرف و تبدیل به احسن شود.
سید مهدی طلایی مقدم افزود : شهرستان بافق قطعا یکی از بهترین شهرستانهایی است که از نظر چرخه تولید فولاد و اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است.
در ادامه اعضا نیز نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص طرح های جوار معدنی بیان نموده و مقرر شد هفته آینده کلیه اعضاء از روند اجرایی، وضیعت پیمانکاری و مشاورین طرح ها بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت طرح ها قرار گیرند.

IMG_0377

IMG_0382

IMG_0383

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده