رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
  • کد خبر : ۱۱۵۴۹
  • چاپ خبر : بازديد سرزده معاون فرماندار بافق از اداره گاز شهرستان

بازديد سرزده معاون فرماندار بافق از اداره گاز شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ با توجه به فرا رسیدن فصل سرما معاون فرماندار بافق به همراه كارشناس فرمانداري از اداره گاز شهرستان بازديد و از نزديك در جريان نحوه خدمات رساني اين ارگان به همشهريان قرار گرفت. محمد علي طالعي ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف اين اداره از خدمات ارزشمند رئیس و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ با توجه به فرا رسیدن فصل سرما معاون فرماندار بافق به همراه كارشناس فرمانداري از اداره گاز شهرستان بازديد و از نزديك در جريان نحوه خدمات رساني اين ارگان به همشهريان قرار گرفت.
محمد علي طالعي ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف اين اداره از خدمات ارزشمند رئیس و کارکنان اين اداره تشکر و قدردانی نمود.
رييس اداره گاز بافق در اين بازديد به ارائه عملكرد اين اداره در زمينه ميزان پيشرفت فعاليت گازرساني به محلات و مناطق مختلف شهرستان پرداخت و گفت: تا كنون بيش از سه هزار و 700 علمك گاز توسط پيمانكاران نصب شده كه هم اكنون بيش از 3450 مشترك خانگي گازدار شده اند.
مجيد دهقانشاهي در ادامه با بيان اينكه روند برگزاري مناقصه و بازگشايي پاكت هاي مناقصه فاز سوم گازكشي به منازل اين شهرستان در حال انجام است گفت: به زودي كار اجرايي فاز سوم لوله گذاري و گاز كشي به منازل آغاز خواهد شد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اين اداره آمادگي كامل در جهت خدمت رساني به شهروندان را در جهت واگذاري انشعاب و نصب كنتور گاز را دارا مي باشد و هيچگونه كمبودي در اين زمينه وجود ندارد.

IMG_0389

IMG_0393

IMG_0403

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده