رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
  • کد خبر : ۱۱۵۶۲
  • چاپ خبر : حق عضويت کتابخانه های  عمومي  بافق رايگان شد

حق عضويت کتابخانه های عمومي بافق رايگان شد

به گزارش روابط عمومي شهرداري بافق، شهردار بافق با اعلام خبر فوق گفت: در راستاي اشاعه فرهنگ مطالعه مقرر شد در هفته کتاب و کتابخواني تمامي هزينه هاي حق عضويت شهروندان محترم بافقی از سوي شهرداري پرداخت شود. سيد علي نوروززاده افزود: با اين اقدام شهرداري حق عضويت در اين هفته رايگان شده و شايسته […]

به گزارش روابط عمومي شهرداري بافق، شهردار بافق با اعلام خبر فوق گفت: در راستاي اشاعه فرهنگ مطالعه مقرر شد در هفته کتاب و کتابخواني تمامي هزينه هاي حق عضويت شهروندان محترم بافقی از سوي شهرداري پرداخت شود.
سيد علي نوروززاده افزود: با اين اقدام شهرداري حق عضويت در اين هفته رايگان شده و شايسته است مردم به ويژه قشر جوان و نوجوان از فرصت بدست آمده نهايت استفاده را داشته باشند.
وي تصريح کرد: تمرکز شهرداري با همکاري کتابخانه هاي عمومي بر روي افزايش کمي تعداد اعضا و کيفيت حضور آنها در کتابخانه هاست و اميدواريم جمعيت عضو، سال به سال افزايش داشته باشد.
شهردار با فق يادآور شد: تلاش ما اين است که با رايگان کردن حق عضويت در کتابخانه هاي عمومي، نوجوان مان عزيز را با کتابهاي غير درسي هم آشنا کنيم تا سرانه مطالعه در شهرستان بافق افزايش يابد.
نوروززاده خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سالجاري 600 ميليون ريال از محل 5/0 درصد درآمد وصولی، توسط شهرداري به نهاد کتابخانه هاي عمومي شهرستان کمک شده است.
وي در پايان گفت: مي کوشيم اين همکاري و مساعدت ادامه يابد تا کتابخانه ها فضایي مناسب براي مراجه کنندگان داشته باشد.
گفتني است از 23 لغايت 29 آبان هفته کتاب و کتابخواني نامگذاري شده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده