رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر : ۱۱۵۶۸
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم عزاداری سه ساله امام حسین(ع) حضرت رقیه (س) در بیت الرقیه(س) بافق

برگزاری مراسم عزاداری سه ساله امام حسین(ع) حضرت رقیه (س) در بیت الرقیه(س) بافق

به گزارش آفتاب بافق ، روز سه شنبه با حضور امام جمعه شهرستان بافق، روحانیون و جمع کثیری ازخواهران و برادران شهرستان بافق مراسم عزاداری دخت سه ساله ابا عبدا.. الحسین(ع) در بیت الرقیه(س)،بافق برگزار شد. حجت الاسلام آیت الهی ، امام جمعه موقت استان یزد، با اشاره به نقش سازنده قیام حضرت اباعبدالله الحسین […]

به گزارش آفتاب بافق ، روز سه شنبه با حضور امام جمعه شهرستان بافق، روحانیون و جمع کثیری ازخواهران و برادران شهرستان بافق مراسم عزاداری دخت سه ساله ابا عبدا.. الحسین(ع) در بیت الرقیه(س)،بافق برگزار شد.
حجت الاسلام آیت الهی ، امام جمعه موقت استان یزد، با اشاره به نقش سازنده قیام حضرت اباعبدالله الحسین و پایداری و صبر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آزار و شکنجه هایی که متحمل شده اند گفت: همه این سختی ها و شهادت ها از صدر اسلام تا قیام امام حسین (ع) و انقلاب شکوهمند ایران بخاطر این بود که دین اسلام بماند.
وی با بیان اینکه صبر و بردباری حضرت رقیه (س) در عرصه قیام عاشورا مثال زدنی است افزود: برگزاری برنامه هایی در زمینه شناخت بیشتر جوانان با اهداف امام و یارانشان در واقعه کربلا زمینه حرکت در مسیر حق علیه باطل را فراهم می کند.
او اظهار کرد: بازماندگان عاشورا به خوبی با عزاداری و سوگواری های خود پیام عاشورا را به جهانیان منتقل و باعث جاودانی دین مبین اسلام در دنیا شدند.
امام جمعه موقت استان یزد اظهار کرد: امت اسلامی باید با وحدت و یکپارچکی این پیام عاشورایی را جاودانه نگهدارند.
در این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذکر مصائب حضرت رقیه (س) و کاروان اسرای کربلا پرداختند.
همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) سفره احسان و نذری در محل بیت الرقیه(س) برپا شد.

DO3P3797

DO3P3787

DO3P3783

DO3P3775

DO3P3767

DO3P3759

DO3P3804

DO3P3749

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده