رفتن به بالا
  • شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
  • کد خبر : ۱۱۵۸۵
  • چاپ خبر : پنج دستگاه انواع ماشین آلات خدماتي و عمرانی در بین دهیاریهاي بافق توزیع شد

پنج دستگاه انواع ماشین آلات خدماتي و عمرانی در بین دهیاریهاي بافق توزیع شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز با حضور فرماندار ، بخشدار مركزي و برخي از دهياران روستاهاي بخش مركزي تعداد پنج دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری ها و روستاهای بخش مركزي شهرستان بافق تحويل داده شد. بخشدار مركزي بافق در اين مراسم میزان اعتبارات اختصاص یافته برای عمران و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ صبح امروز با حضور فرماندار ، بخشدار مركزي و برخي از دهياران روستاهاي بخش مركزي تعداد پنج دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری ها و روستاهای بخش مركزي شهرستان بافق تحويل داده شد.
بخشدار مركزي بافق در اين مراسم میزان اعتبارات اختصاص یافته برای عمران و آبادانی روستاها به دهیاری های شهرستان را تاکنون بيش از 50 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امسال برای عمران و آبادانی روستاهای شهرستان بافق گامهای بسیار خوبی از سوی دستگاههای اجرایی برداشته شده است.
محمدرضا فتاحي با اشاره به تحويل پنج دستگاه ماشين آلات به چهار دهياري بخش مركزي افزود: این تعداد ماشین آلات به ارزش 4 میلیارد و هفتصد ميليون ریال در سال جاری با مشاركت 10 و 20 درصدي دهیاری‌ها ، برای دهیاری های شهرستان خریداری و به آنان واگذار شده است.
وی گفت: نحوه توزیع این خودروها به گونه ای بوده است که علاوه بر روستاهای محل خدمت دهیار به چند روستای اطراف نیز خدمت رسانی انجام شود.
در حاشیه این مراسم بخشدار مركزي بافق ضمن تقدير از معاون هماهنگي امور عمراني استاندار ، مدير كل دفتر امور روستايي و فرمانداري بافق به دليل حمايت و مساعدت هاي انجام شده گفت : 3 خودروی حمل زباله به روستاهای شيطور، صدرآباد و كوشك ، یک دستگاه آتش نشاني به روستاي موري آباد و يك دستگاه بیل بک به روستای بساب جهت ارائه خدمات به منطقه سبزدشت تحویل داده شد.

IMG_0664

IMG_0680

IMG_0686

IMG_0675

IMG_0672

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده