رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
  • کد خبر : ۱۱۶۰۲
  • چاپ خبر : همايش آشنايي با مباني كارآفريني در بافق برگزار شد

همايش آشنايي با مباني كارآفريني در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با هفته جهاني كارآفريني و در راستای ترویج کارآفرینی همايش ویژه ای تحت عنوان ” آشنايي با مباني كارآفريني ” با حضور فرماندار ، جمعي از مسئولان و دانش آموزان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق برگزار شد. فرماندار بافق در اين همايش ضمن تبريك هفته كارآفريني […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، همزمان با هفته جهاني كارآفريني و در راستای ترویج کارآفرینی همايش ویژه ای تحت عنوان ” آشنايي با مباني كارآفريني ” با حضور فرماندار ، جمعي از مسئولان و دانش آموزان در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق برگزار شد.
فرماندار بافق در اين همايش ضمن تبريك هفته كارآفريني با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان در حوزه هاي مختلف گفت : شهرستان بافق با توجه به تدوين سند توسعه حول چهار محور صنايع معدني و جوار فولادي ، جوار ريلي ، كشاورزي و گردشگري نقشه راه توسعه و پيشرفت را براي حضور و فعاليت سرمايه گذاران و عموم محيا نموده است.
سيد مهدي طلايي مقدم با اشاره به اينكه کار آفرینی و نوآوری فرایندی از ارائه خلاقیت و استفاده از امكانت و فرصت هاي موجود است خاطر نشان كرد :يك کارآفرین سرمایه دار نیست ولی قادر است از سرمایه های راکد به خوبی استفاده کند.
وي افزود : يك كارآفرين به منظور تحقق ايده اش با بهره گیری از امکانات و فرصت های موجود و تکیه بر دانش و استعدادهاي فردي خود مي تواند با مديريت خوب ايده اش را محقق ساخته و از اين راه كسب درآمد كند.
رئيس اداره كار ، تعاون و رفاه اجتماعي شهرستان بافق نيز ضمن تبريك هفته كارآفريني و تشكر از مساعدت هاي فرمانداري و دانشگاه آزاد مبني بر تشكيل اين همايش گفت : هدف از برگزاري تفهيم به دانش آموزان كه خلاقيت يك نوع فرهنگ براي بروز خلاقيت و نوآوري است.
در ادامه يكي از مديران موفق استان يزد در حوزه كارآفريني به ارائه تجربيات خود براي دانش آموزان پرداخت و تجربيات و موانع موجود بر سر راه يك كارآفرين را با ذكر مثال هاي مختلف بيان كرد.
گفتني است هفته آخر آبان ماه (هفته سوم نوامبر) را هفته جهانی کارآفرینی می نامند.

IMG_0768

IMG_0771

IMG_0785

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده